Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Is het al zomers weer? Nou dat hoef je je in Nederland niet af te vragen want wat zie je op de nieuwsberichten:

Recordtijd regen in Nederland

Op sommige plaatsen hebben we al bijna 60 uur regen achterelkaar, een unicum!
Zie: http://www.weer.nl/nieuws/detail/2015-08-11-recordtijd-regen/
Wie wil er nu nog in Nederland wonen?
 

post-60869-0-51491700-1439904491.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In de krant stond dat het de koelste 17e augustus was sedert men begonnen is de temperaturen te registreren.

Tot zover de opwarming van de aarde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Spanje is de zomer nog lang niet voorbij en is het op het strand net als in Rio de Janeiro, zie de music clip:

Waarschuwing: plaats een koelplaat onder je laptop want mogelijk raakt deze oververhit.
En zeker de surround installatie even aansluiten.
https://jerrybrice.wordpress.com/2010/12/08/flo-rida-turn-around-54321-official-video/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Terwijl de hele familie buiten op de ligbedden ligt bij het zwembad en genieten van het prachtige weer in Zuid-Spanje, keek ik even naar het nieuws van NPO1. Toen de weerbericht kwam, begon er spontaan water onder uit de tv te lopen. Ik kijk de volgende keer maar niet meer naar het weer in Nederland. Heb er maar een hoop werk aan. De vloer met een dweil weer droog moeten maken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat de herfst eindelijk begonnen is.

Momenteel heerlijk weer... donker, regen, en prima temperatuur.

de zomer was voor mij akelig warm, en bleef maar duren....  ik hoop dat het nu voorbij is. Tot einde september kan je nog wel slechte warme dagen hebben, maar gelukkig zijn we er bijna. Mooi zo!

 

Prachtige foto overigens Gerrit b!!  Zó mooi is het mij nog niet gelukt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terwijl de hele familie buiten op de ligbedden ligt bij het zwembad en genieten van het prachtige weer in Zuid-Spanje, keek ik even naar het nieuws van NPO1. Toen de weerbericht kwam, begon er spontaan water onder uit de tv te lopen. Ik kijk de volgende keer maar niet meer naar het weer in Nederland. Heb er maar een hoop werk aan. De vloer met een dweil weer droog moeten maken.

 

 

Geen hoogmoed gaan krijgen Sprietje..... :cool:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Drs.IJzerbout

Het heeft de afgelopen nacht voor de tweede keer van dit jaar geregend en wel de formidabele neerslag van 7mm.  De amandelbomen zijn helemaal van slag sinds de eerste regen van 4 weken geleden want ze staan in de bloei wat normaal eind januari gebeurd.
De tientallen rozemarijn stuiken die ik op m'n land heb staan, had ik al zo goed als verdord verklaart na bijna een jaar zonder een drup regen. Nu staan ze als juwelen te bloeien en trekken ze vele bijen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Prachtige foto overigens Gerrit b!!  Zó mooi is het mij nog niet gelukt.

 

Lukt mij ook niet zo vaak hoor, mijn fototoestel heeft nl. maar een hele kleine afdruk vertraging maar meestal ben je dan toch te vroeg of juist te laat.

Vannacht foto's willen maken van de maan maar mooi geen maan te zien alles gitzwart, pas toen ik om goed 6 uur achter Arnhem was kon ik de maan zien maar toen was de verduistering al half voorbij :(

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...