Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Soms is het wel erg heet in de UAE.... :D:sick:

 

ik kan dit bevestigen.

 

2 weken geleden was ik in Dubai op bezoek bij Drs. IJzerbout

 

temp.JPG

 

 

dit komt bij niet voor bij jou Sprietje :whistle:

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vandaar die afwezigheid op het forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het weer laat zich momenteel al een paar dagen van zijn beste kant zien.

Veel zon en weinig wind en een aangename temperatuur om klussen te doen.

Zomerhuis winterklaar kunnen maken, daar gaan we toch niet meer overnachten voorlopig.

En een nieuw klusje aangepakt, de voegen van de schoorsteen van de openhaard moeten nodig vernieuwd worden.

Nog één dag en dan is dit klusje ook weer geklaard en regen wordt er voor de eerste dagen ook niet verwacht dus de voegen specie heeft tijd om te harden.

Als dit klaar is zijn de aardappels aan de beurd om gerooid te worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

attachicon.gifIMG_20150927_174605611_HDR.jpgEen vriend van mij met wit haar ,eh geen ijsbeer,maar een man van70+ is vandaag nog wezen zwemmen in de Bisonbaai water is ca15 c*

 

In mijn jeugd, toen in het begin van het seizoen het zwembad open ging was het water 13°C en als kinderen spartelden en zwommen we daarin. Dat deed je als kind niks...je vond het prachtig om in het water te spelen. Dat was in Deventer, het Rielerbad. Kan het me nog goed herinneren.

Verder heb ik gezwommen in December in de Noordzee. Was in Engeland. Butlins Bognor Regis: http://www.sussexbythesea.com/bognor-regis. We waren daar op een Bootcamp met Avid Technology. Het was eerder een strafkamp omdat we dat kwartaal slechte omzet gemaakt hadden. We moesten toen meedoen met alle verkopers en om extra punten te halen kon je in de Noorzee zwemmen. Hebben we toen gedaan bij 6°C watertemperatuur.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zwem toch liever in m'n zwembad in Spanje dat nog steeds een temperatuur heeft van 27oC.

 

 

Ik heb net even gegeken bij de temperatuur van Costa Calida en het is daar nu 17°C. Daarvan val ik nu echt niet van mijn stoel. :D

In NL is het net zo warm.

Nee...blijf ik toch liever in de UAE bij 37°C op dit moment. :sick:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...