Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ik kijk uit naar de eerste sneeuw.... In het fjällgebied in norrbotten valt er al sneeuw/natte sneeuw.... dat is altijd een mooi teken.

Zoals het hier nu is, is het erg mooi zomerweer... als het 's zomers niet warmer zou worden, is het prima...

In Vorkuta (Siberie) vriest het...  ik zou daar eigenlijk eens heen willen... Lijkt me fijn.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je op de Noordpool hele goedkope grondstukken kopen. Iglo-tje erop en dan kun je genieten. De buren zullen je niet tot last worden.

Alleen is het met de satellietontvangst een beetje klote en er zullen weinig mensen op bezoek komen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk IJzerbout... het probleem zit hem dus in de satelliet ontvangst. Anders was ik al lang daarheen verhuisd.

Siberie blijft wel een goede optie :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Ik kan de vraag "Is het al zomers weer?" volmondig met ja beantwoorden.
Alle dagen volop zon en temperaturen de afgelopen week tussen de 28 en 30 graden in Zuid-Spanje. Vandaag ook weer 30 graden.
Het zwembadwater ging elke dag ongeveer een halve graad omhoog en is nu op de ideale bejaarden temperatuur aangekomen van 30 graden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hangt een heel zware onweer cel boven Noord Frankrijk, regio Amiens Rijsel en die komt langzaam onze kant op, met de regen en onweders van de laatste week (108L) hoeft dit nu echt niet meer. De Franse tv maakt melding van code oranje en misschien zelfs rood. Ik hoor ook net dat het onweerskanon in werking is getreden bij een hier niet ver afgelegen fruitboer, dus waarschijnlijk ook hagel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even geduld astro iris , straks hangt het boven ons hoofd. ;)

 

http://www.buienradar.be/belgie/neerslag/zoom/3uurs?lat=50.854&lon=2.727

 

 

post-37533-0-55961000-1465311202_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is op dit moment een beetje vreemd weer in Spanje. Gisteren was het een flink deel van de middag bij ons aan zee aan de Costa Calida 34 graden met een behoorlijke wind maar in flink wat plaatsen heeft de temperatuur de 40 graden bereikt.
Vanochtend om 7uur was het al 31 graden. De warme lucht komt uit de Sahara schrijft de krant die dit weer ook redelijk abnormaal vindt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik geloof dat de numerieke toesen op sprietjes toetsenbord defect zijn.

Volgens mij moeten die toetsen allemaal een positei naar links verschoven worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ellende, die hitte...  ik ben blij met de 16 graden die ik nu heb. Dat is prima zomerweer voor mij... warmer hoeft totaal niet, dan voel ik me niet lekker meer.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...