Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In Totaal TV is het volgende te lezen:

NBC Universal-zender E! Entertainment keert vanaf 12 mei terug in het zenderaanbod van CanalDigitaal. Al eerder keerden 13TH Street en Syfy voor CanalDigitaal-abonnees terug.

E! Entertainment gaat bij CanalDigitaal deel van het Entertainment HD-zenderpakket uitmaken. E! Entertainment is dé zender voor nieuws over de entertainment-industrie, met berichtgeving over de handel en wandel van beroemdheden, nieuwe films en series, tv-shows en mode. Onder meer door de komst van E! Entertainment zijn vanaf 12 mei nieuwe fastscanzenderlijsten bij CanalDigitaal beschikbaar. Deze worden in door M7 Group op de markt gebrachte ontvangers  van de merken M7, Oace en Philips automatisch geforceerd in de ontvanger geladen. Bij veel andere HD-satellietontvangers wordt automatische fastscan ondersteund. Hierdoor wordt de nieuwe zenderlijst automatisch ingeladen. In alle andere gevallen dient de nieuwe zenderlijst handmatig via het menu ingevoerd te worden.
13TH Street, Syfy en E! Entertainment weg bij deel Ziggo-klanten

Onder Ziggo-klanten in het voormalig UPC-gebied heerst onrust over het verdwijnen van de drie NBC Universal-zenders per 1 juni. Vorige week werd duidelijk dat de onderhandelingen over een nieuwe distributieovereenkomst voor het voormalig UPC-gebied vooralsnog op niets zijn uitgelopen. Zowel NBC Universal als Ziggo lieten daarna weten dat de drie zenders in voormalig UPC-gebied op 1 juni gaan verdwijnen. Door de komst van E! Entertainment geldt CanalDigitaal naast KPN als mogelijke alternatieve landelijke aanbieder voor Ziggo-klanten die om het verdwijnen van de NBC Universal-zenders overwegen het abonnement op te zeggen.

Aanvulling van Sprietje:

E! Entertainment zit op positie 57 van de nieuwe fastscanlijst.
Informatie over deze zender is ook te lezen op het infokanaal van CanalDigitaal en TV Vlaanderen.
Ook op de site van CanalDigitaal is dit te lezen zie: http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Zijn een stel geitenbrijers bij CDS. Als ze nu gewoon als vroeger gewoon neerzetten "U vindt E! Entertainment op 11,939H 3/4 QPSK of iets dergelijks... Die PDF zenderlijsten lopen maanden achter dus daar hoef je niet te zoeken...

Geplaatst:

Zit niet in het Familie HD pakket, jammer !

TF7700HSCI, HS2100CICD, xTrend et4000
Big Bisat met 9 LNB's, Draaibaar SG3100 met 90 x 98 cm Archsat schotel van 45.0W t/m 57.0E

Geplaatst:

De CD HD/SD zenderlijst loopt zo lekker vol.

Alleen positie 91, 98, 99 en 100 zijn nog vrij.

Misschien een goed idee om de internationale nieuwszenders 81-90 eens na achteren te plaatsen?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Deze zit nu ook in Basic+ bij TVV; maar hij ging gisteren nog niet open...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Is open nu. 

Maar is FTA, (wat niet erg is) en er zijn nog geen ondertitels.

Wordt wss nog aan gewerkt.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Het is nu in elk geval geen FTA meer, met mijn basis HD gaat E! Entertainment niet open. Zie echter wel nederlandse ondertitels inmiddels...

Maar goed, of ik het nu kan bekijken of niet met mijn kaartje: zal er toch niet naar kijken ;)

• Moderator
Geplaatst:

is dat de nieuwe strategie om alle nieuwe dingen in het entertainment pakket te duwen om zo iedereen een pakket hoger aan te smeren? Dit gaat echt helemaal nergens over.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen