Dukdalf Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 De prijsverhogingen op de tweede en derde kaart die CD maanden geleden doorvoerde waren voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. En ook de manier waarop de helpdesk de zaken daarna niet wenste op te lossen hebben mij er toe gebracht om het abo. van al mijn kaarten op te zeggen en een Kabeltuner in mijn Vu+ erbij te plaatsen. Nu weliswaar geen HD op veel Ned. zenders, maar naar de commerciëlen keek ik toch al niet vaak. Met de FTA zenders erbij een prima aanbod. Na de opzegging kreeg ik 3x het andere aanbod om te blijven, dan blijkt alles wel op te lossen, maar dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. Vandaag weer een staaltje communicatie van CD ontvangen. Een brief ontvangen met boven in met grote rode letters: EINDE ABONNMENT? SMARTCARD RETOUR! Of ik maar even al mijn CD kaarten in de bijgevoegde envelop (met antwoordnummer!!!!, dan wel) wilde retourneren. Nota bene de door mij zelf betaalde kaarten!!! Nou die zijn toch echt mijn eigendom en blijven ook mijn eigendom. Vraag me wat hier achter zit, en wil hierbij diegene die ook zo'n brief hebben gekregen of nog krijgen deze niet naar hen terug te sturen, want ze hebben geen recht op deze kaarten. Wat zou hiervan de bedoeling zijn? Groeten.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Altijd makkelijk om weer aan nieuwe klanten te verkopen!
Eduard07 Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Ik zou hierover rapporteren bij de Consumentenbond, Kassa of Radar. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Ik zou gewoon een briefje terug schrijven. Kaarten kunnen retour tegen betaling van 3x €79,00 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
vincent1971 Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Ik zou niets doen..gewoon afwachten tot de deurwaarde aan de deur staat. Dan de betalingen van die smartscards laten zien..daarmee jaag je CD op de kosten ;-) Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
mietde Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Ik zou niets doen..gewoon afwachten tot de deurwaarde aan de deur staat. Dan de betalingen van die smartscards laten zien..daarmee jaag je CD op de kosten ;-) Die ze vervolgens weer bij ons moeten zien binnen te harken, en bedankt. Ach, in meer of mindere mate is het overal hetzelfde, denk je dat de oude Ziggo abonnee blij is met de overname? Zolang ik mijn eigen ontvangertje maar kan blijven gebruiken... You cannot ignore that member
mebo870 Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Waar blijven ze het verzinnen The key to happiness. Stay away from idiots
T_I Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 (aangepast) Ik heb gisteren dezelfde brief gekregen, opgezegd omdat ik nauwelijks meer keek. Had al sinds +- 2009 (of wanneer was de wissel, toen heb ik opgezegd) geen abonnement meer, maar nog wel een kaart. Sinds NPO niet meer betaald voor de doorgifte van de publieke zenders per 1-8 heb ik toch maar gebruik gemaakt van de aanbieding 3 maanden gratis, daarna 12.95 p/m. (bij eerste incasso bleek dat al meteen 15.95 te zijn) Opgezegd en inderdaad ook zo'n brief. Wat opvalt is de tekst na de onfatsoenlijke kop. Stopt u definitief met kijken via de schotel? En maakt u geen gebruik meer van de CanalDigitaal smartcard of Extra Kaart? Dan ontvangt CanalDigitaal deze graag terug! Erg leuk, ik had de kaart ook graag gratis gekregen bij aangaan van het abonnement (1e keer in 2004), maar mocht toen ook betalen. De inhoud van de brief is een stuk vrijblijvender, dus net als de 'vrijwillige bijdrage' bij de wissel, kan men ook hier naar fluiten wat mij betreft. Wie weet wil ik later toch weer kijken. (al betwijfel ik het, na deze geintjes) 13 mei 2015 aangepast door T_I Jan HuijsmansVU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
youriy Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Ik zou hierover rapporteren bij de Consumentenbond, Kassa of Radar. Hier sluit ik mij bij aan. Een item in Kassa of Radar bereikt meer mensen dan dit forum. Is toch een merkwaardige actie van CDS. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
bradajo Geplaatst: 17 mei 2015 Geplaatst: 17 mei 2015 daar moet meer achter zitten,waarom moeten ze nu plots alle kaarten terug hebben ? zou het niet zo kunnen zijn dat er wat meer met een smardkaart te doen is dan dat wij denken,en dat CD dit allang weet en wil voorkomen dat deze kaarten daarvoor gebruikt gaan worden. het is maar een idee,maar waar rook is ,is vaak ook vuur
Moderator ceesv Geplaatst: 17 mei 2015 Moderator Geplaatst: 17 mei 2015 Ga er maar van uit dat men wil voorkomen dat je de kaart doorverkoopt en dat die opnieuw aangemeld wordt. Men zal het coderingssysteem verder dicht willen timmeren en daarin passen oudere kaarten niet meer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 17 mei 2015 Geplaatst: 17 mei 2015 daar moet meer achter zitten,waarom moeten ze nu plots alle kaarten terug hebben ? zou het niet zo kunnen zijn dat er wat meer met een smardkaart te doen is dan dat wij denken,en dat CD dit allang weet en wil voorkomen dat deze kaarten daarvoor gebruikt gaan worden. het is maar een idee,maar waar rook is ,is vaak ook vuur Dat is ook mijn gedachte. Vult u rustig aan !!!
Eduard07 Geplaatst: 17 mei 2015 Geplaatst: 17 mei 2015 Ga er maar van uit dat men wil voorkomen dat je de kaart doorverkoopt en dat die opnieuw aangemeld wordt. Men zal het coderingssysteem verder dicht willen timmeren en daarin passen oudere kaarten niet meer. Volgens mij is dit toch jarenlang door CD geaccepteerd. Waarom kon je anders een overnameformulier downloaden van de CD site? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator wiz Geplaatst: 17 mei 2015 Moderator Geplaatst: 17 mei 2015 hoe wil je dat anders doen als je als klant eerst zo'n kaart dient aan te schaffen a 79,- en dan ook nog eens activatiekosten berekent? Tuurlijk willen zie die kaartjes graag terug, maar daar heb je als klant wel zelf voor betaald. Als die kaartjes gratis waren verstrekt aan abonnees dan zou ik het normaal vinden dat ze ze terug willen, maar gezien het hoge bedrag wat de abonnee heeft moeten neertellen om zo'n kaart te krijgen zou ik hem zeker niet terug sturen aan canal digitaal, tenzij je dat bedrag dan terug gestort krijgt. Maar daar zie en lees ik niets over. Vreemde zaak... VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Johan45 Geplaatst: 17 mei 2015 Geplaatst: 17 mei 2015 Ik vermoed dat het hier gaat over bruikleen installaties. De klant is dan geen eigenaar en heeft de installatie voor twee jaar in bruikleen. Zegt hij na twee jaar zijn abonnement op is CanalDigitaal nog steeds eigenaar van de installatie inclusief kaart. De installatie mag je meestal weggooien en moet je zelf verwijderen. De kaart wil men terug hebben omdat de kaart herbruikt kan worden ... Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen