Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Super! Nogmaals bedankt iedereen voor alle de tips, nu weet ik voldoende. 

Alleen.....wat bedoel je met " ze zijn vrij te ontvangen, maar hoelang nog"!!? 

Nu ga ik weer twijfelen! 

Ene, Fransen zijn zeer chauvinistish omdat ze kijken alleen maar franse zenders?? 

Mag ja, ik ben met je eens....ze zijn chauvinistish.....daarom woon ik in Nederland :-) 

OK iedereen 

Merci ! 

Fijn weekend 

Geplaatst: (aangepast)

Bij mijn Dealer kan je de Module Deltacam kopen voor 99€

UNIVERSELE MODULE VOOR TV-VLAANDEREN TELESAT TNTSAT FRANSAT enz. ..

de viaccess kaart voor het fransat abonnement via Atlanticbird 3 of Hotbird werkt enkel in de bijhorende ontvanger , bijhorende viaccess module of in een deltacam , bij aankoop worden deze kaarten nooit teruggenomen !

viaccess kaart voor de franse zenders , werkt enkel in een tntsat ontvanger of in een deltacam

aangepast door Tripleboy
  • Like 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

De 15 euro uitgegeven aan TNT SAT (voor idd 4 jaar) resulteerde in een kaart in de brievenbus. Dit is wel 2 jaar geleden btw. Maar mogelijk versturen ze deze nog steeds voor dat bedrag. Scheelt een ritje naar de Super U of Auchan..... (oid)

Bij mij krijg ik beeld met de juiste versie van Oscam en een aanvullende key die wel publiek is. Geniet er elke avond van en ik woon niet in Frankrijk. Maar.... het draaiende krijgen van deze kaart is meestal geen plug and play maar meer plug and pree :P

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen