Ga naar inhoud


Facebook en je Privacy


Tripleboy

Aanbevolen berichten

En zo lost Facebook het probleem op na het rechterlijk bevel:

 

"De Privacycommissie zegt intussen absoluut niet opgezet te zijn met de beslissing van Facebook om Belgische internetgebruikers die geen Facebookaccount hebben de toegang te ontzeggen tot publieke pagina’s van bijvoorbeeld bedrijven of restaurants. “Dat is niet wat wij gevraagd hebben”, reageert Willem Debeuckelaere, voorzitter van de Privacycommissie. “Wij hebben gevraagd dat ze zouden stoppen met het volgen van mensen die niet op Facebook zitten. Punt aan de lijn. Dit lijkt voor hen een spelletje, waarmee ze ons in de hoek proberen drijven.”

Bron: alle kranten 

Heel zwak van Facebook om via achterbakse trucs de zaak te beduvelen. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee Facebook wil waarschijnlijk niet speciaal aan Belgie andere cookies versturen als de rest van de wereld dus blokkeren ze de paginas die die cookies versturen. En als de mensen de cookies niet krijgen door de blokade kunnen ze ook niet achtervolgd worden door reclame.

 

Probleem opgelost en gelijk een tik op de vingers naar de Belgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nu naar de publieke pagina's ga,  bv. van de tv-zenders één en canvas, dan krijg ik dit scherm:

denken ze bij Facebook nu echt dat ik me ga registreren om hun arrogant spelletje mee te spelen? 

Hoogmoed komt voor de val zeggen we dan.

 

 

 

 

 

post-41082-0-99962300-1449306918_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nu naar de publieke pagina's ga,  bv. van de tv-zenders één en canvas, dan krijg ik dit scherm:

denken ze bij Facebook nu echt dat ik me ga registreren om hun arrogant spelletje mee te spelen? 

Hoogmoed komt voor de val zeggen we dan.

Dat kan je ook zelf blokken, geef ze een tegenzet.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de zenders EEN en CANVAS doorlinken naar hun eigen Facebook pagina krijg je zo´n scherm inderdaad, dat heeft dan ook niets met privacy van doen en ook Facebook kan daar niets aan doen want EEN en CANVAS gebruiken en verwijzen door naar een Facebook pagina zo lijkt.

 

Als je niet op Facebook wilt wijs dan EEN en CANVAS aan als schuldige en niet Facebook, je moet natuurlijk wel objectief blijven en niet de realiteit verliezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt niet: dan moet jij eens proberen rechtstreeks naar de Facebookpagina te gaan van deze zenders: als je via een belgische provider linkt kom je er niet meer in, evenmin als gelijk welk andere Facebookpagina. 

Je wordt lid van hun club of je blijft buiten. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smikkelboek kan voor mij part den hoogste boom in , of de pot op !!

Ik weiger zelfs een account aan te maken , zelfs na blijvend aandringen van eenderwie !!

WIe wel geïnteresseerd is , moet al de facebook-regeltjes netjes aanvaarden !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cookie monster je hebt gelijk, maar wat te denken van dit:

Facebook laat zich al die jaren gebruiken, ook met publieke pagina's, zonder dat je zelf een account moet hebben. 

Daardoor hebben heel wat - vooral kleinere bedrijfjes zonder eigen website- hun Facebookpagina'a gaan gebruiken om hun diensten kenbaar te maken aan hun publiek. Denk maar aan lokale kleine initiatieven, bakkers, brasserie's..., 

Plots zien zij dus dat dit info-kanaal wordt geblokkeerd op een manier die echt wel heel hard naar chantage ruikt.

Ik hoop oprecht dat andere europese landen de belgische rechtspraak zullen volgen en die die verwaande kerels van Fb eens gaan leren dat we hier niet in het Wilde Westen leven waar zij de zelf de wet bepalen. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop oprecht dat andere europese landen de belgische rechtspraak zullen volgen en die die verwaande kerels van Fb eens gaan leren dat we hier niet in het Wilde Westen leven waar zij de zelf de wet bepalen. 

Als iedereen zijn account opzegt , daar die zuckerberg dan ....

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik doe , klik op het zwarte driehoekje rechts boven :klik op actieviteiten logboek :klik op meer aan de linkerkant :klik op zoeken en klik op zoek geschiedenis wissen dan kan je ze behoorlijk dwars zitten ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...