hansputters Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Hallo, Een verre (letterlijk dus) kennis zou vanuit Spanje zo nu en dan via mijn box een zender willen bekijken. Gaat dit lukken indien hij inlogt in mijn Webcontrol en VLC op zijn PC heeft geïnstalleerd ? Wat gebeurt er als ik van zender wissel, gaat hij dan gedwongen mee ? Of is er misschien een betere methode? Overigens is mijn uopload 12 Mbit en zijn download 12 Mbit, ruim voldoende lijkt mij Heeft iemand hiermee ervaring opgedaan en wil zijn kennis met me delen? Bedankt!
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 (aangepast) 12 Mbit? wow neen gaat je niet lukken bovendien is het strafbaar online realtime TV zenders door te geven zonder machtiging. toevoeging: Misschien inzake de bitrate en echte verbinding zonder latency nog even dit: Actual Rate (Up/Down) 5504/55008 kbps (dat was toch al gepubliceerd dus geen geheim) betekend de huidige snelheid voor vloeiende HD beelden via de IPTV provider daarvoor had ik ook enkel 16000 kbps hetgeen pover zeer pover HD TV toonde.. maar je ziet de angel, upload is enkel 5504 kbps dus kompleet ontoereikend met je eigen routertje of je het kunt redden met 12000kbps lijkt me enkel een test waard een en ander mede afhankelijk van de bitrate van uw zender 15 mei 2015 aangepast door Tonskidutch Strange Little Girl The Stranglers
hansputters Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Geplaatst: 15 mei 2015 Jammer, alhoewel het eigenlijk alleen maar gaat om enkele SD-zenders met een navenant lage bitrate.....
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 testen kun je altijd ofschoon illegaal daar enkel jij de content mag zien conform abonnement Strange Little Girl The Stranglers
hansputters Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Geplaatst: 15 mei 2015 dank je wel. Het gaat om de vrije ongecodeerde Ziggo zenders die ik stream van m'n NAS naar de Dreamdoos
Moderator ceesv Geplaatst: 15 mei 2015 Moderator Geplaatst: 15 mei 2015 Dat je iets ongecodeerd ontvangt betekent niet dat je een overeenkomst met de content provider hebt om het signaal door te geven aan iemand anders. Je betaalt toch Ziggo om die niet gecodeerde zenders te ontvangen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hansputters Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Geplaatst: 15 mei 2015 ja, en behoorlijk ook... Maarre....hoe verhoudt zich e.e.a. dan tot de Slingboxen & Co. ? Zijn die dus ook alle in feite illegaal?
sattv4iedereen Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Raar hé, de jaren 90, waren er bij ons deftig videobanden verwisseld. Niemand deed er moeilijk om. Nu digitaal, en is blijkbaar alles illegaal, al is er niet veel anders. Want wat is het verschil tussen een videoband (jaren 90) verwisselen met anderen (familie/vriend) en een opgenomen bestand beschikbaar stellen aan familie/vriend? Maar een slingbox zou voor jou en je vriend het beste zijn, als je verre vriend eens iets wil zien. Bepaalden maken openlijk reclame in hun handtekening dat ze via een slingbox Amerikaanse zenders zien. Illegaal??? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast Mimisiku Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Dat ligt moeilijk.. Veel Amerikaanse zenders krijgen inkomsten uit reclame en stellen hun streams onversleuteld ter beschikking. In vele gevallen wel met GeoBlocking. Die kan worden omzeild middels een Amerikaans VPN adres. Zo kijken velen naar de Amerikaanse NetFlix dit laatste is illegaal.. Zonder GeoBlocking streams zijn dat in principe weet niet..
Tonskidutch Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 ja, en behoorlijk ook... Maarre....hoe verhoudt zich e.e.a. dan tot de Slingboxen & Co. ? Zijn die dus ook alle in feite illegaal? daar zijn enkelen het niet mee eens maar volgens mij weldegelijk tegen de abonnement voorwaarden waarom die torrent en download sites verdwijnen als sneeuw voor de zon is toch algemeen bekend na 24 April 2014. Strange Little Girl The Stranglers
sattv4iedereen Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Hier haal je 2 zaken uit elkaar. Maar ergens staat/stond in de voorwaarden: Het signaal, mag enkel op het adres bekeken worden, die vermeld staat op het contract, in familiale kringen. Waarom M7 dan toch zo'n reclame maakt met hun recreatie setjes en filmpjes vrijgeeft van in de camping e.d.? Een slingbox of andere, zou je nog kunnen zien als familiale kring, omdat er maar (toch deze van mij) één gebruiker tegelijkertijd kan zien, en de login en wachtwoord moet weten. Wat zou het wettelijk verschil kunnen zijn, van een opname op dvd naar die kameraad op te sturen? Het bestand via een of andere weg digitaal te bezorgen, of eens een programma ter beschikking stellen door middel van een bvb slingbox. Het laatste, die je ophaalt, dat is "duidelijk" niet meer voor familiale doeleinden en/of privé gebruik, en is dus wel degelijk te verstaan. Ik zou toch wel eens een betrouwbaar document willen lezen, dat iemand veroordeelt is, om te kijken naar content, door de geoblocking te omzeilen door bvb een VPN verbinding. Is er daar eigenlijk klare wetgeving over? Maar om op de uiteindelijke vraag terug te keren, zegt hij af en toe een programma te bekijken, en als die daar geen reclame mee maakt, en nu en dan een verbinding maakt, dan zou het al zeer erg moeten zijn zeker, dat hij daarvoor een veroordeling zal oplopen? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen