CATVBB Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 ik heb een 2,5" sata hd 1TB e wil die inbouwen. Waar moet ik op letten en welke vooraf formattering meot ik doen??? Ook waar kan ik die korte connector kabel kopen want ik ben de mijn kwijt (doos weggegooid, stom).
Gast Mimisiku Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Die kabel wordt nog het lastigst om te krijgen. De voedingsplug is niet direct standaard. Iedere eSATA disk past erin. Als je hem maagdelijk koopt is het een kwestie van inbouwen, herstarten, via het menu initialiseren. Box herstarten, klaar...
CATVBB Geplaatst: 16 mei 2015 Auteur Geplaatst: 16 mei 2015 Dankje Mimisiku maar was het maar zo easy, Ik heb twee van die schijven bij mijn zoons ingebouwd (die wel nog aansluitkabels hadden bewaard) maar in beide gevallen zag de software de schijf helemaal niet. Heb het toen even laten rusten.
mebo870 Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Als er niks lukt, moet je een keer de originele software van Dreambox op de box zetten, daarmee lukt het altijd. The key to happiness. Stay away from idiots
Tonskidutch Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 aan de sharkoon eventueel een hdd dockingstation (welbekend en heel handig) en met PC der het filesystem ext4 op zetten met de 800 ging het echter ook meteen na de inbouw met het image dat erop stond in enkele gevallen is het beter om te weten welk image erop staat opdat je nauwgezette instructies kunt krijgen. ciao Strange Little Girl The Stranglers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen