sjappie666 Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 (aangepast) Is het al weer mogelijk om het complete SKY UK HD pakket te ontvangen via Cccam? 19 mei 2015 aangepast door sjappie666
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 wat bedoel je nu? sky uit engeland, duitsland en italië is aan haar NDS kaart inmiddels gestart met de pairing / bonding met de CI+ modules en de eigen huur receivers. dat in voorbereiding van een grote fusie in europa wat wil je nu met een cccam? Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
sjappie666 Geplaatst: 19 mei 2015 Auteur Geplaatst: 19 mei 2015 (aangepast) SKY UK engeland in HD, zoals ik aangaf. Vroeg mij af of deze al weer via Cccam te bekijken is SKY Germany is nog wel in HD te bekijken via Cccam. SKY IT ook niet meer idd 19 mei 2015 aangepast door sjappie666
sjappie666 Geplaatst: 19 mei 2015 Auteur Geplaatst: 19 mei 2015 Vroeg me gewoon af of hier mensen op het forum zijn, die SKY UK HD weer kunnen bekijken. Op wat voor manier dan ook
paardengek Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Vroeg me gewoon af of hier mensen op het forum zijn, die SKY UK HD weer kunnen bekijken. Op wat voor manier dan ook Wat voor manier: Abbonnement Sky UK , denk ik. Met eventueel een sky ontvanger of een linux ontvanger. Een andere legale manier is er niet. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Vroeg me gewoon af of hier mensen op het forum zijn, die SKY UK HD weer kunnen bekijken. Op wat voor manier dan ook bij wie kijk je dan? Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Codx Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Hij stelt zijn vraag prima hoor en het antwoord is. Er schijnt een oplossing te zijn maar die wordt angstvallig geheim gehouden dus reken er voorlopig maar niet op. En wat betreft legaal, een abo nemen in het buitenland is nooit legaal dus is er geen legale oplossing mogelijk. 1 SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 (aangepast) nou dat mag je dan een tikje nuanceren daar die vraag zelfs voor het europees gerechtshof geklaard is geworden... maar het gaat over sky en geen voetbal kaart uit griekenland... sky is bezig ... blablabla Zie boven het schrijven van je eigen entitlements is bekend maar dat is maar kortstondig een oplossing voor die met een kaart in een softcam binnenkort is dat allemaal soep van gisteren en moet je een CI+ module hebben daarnaast wordt het zuigen aan een externe CCcam server hier niet ondersteund en dat blijkt nu wel in het geval de client is van zijn slimme server afhankelijk 19 mei 2015 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
sjappie666 Geplaatst: 19 mei 2015 Auteur Geplaatst: 19 mei 2015 TonskiDutch Dat ga ik nog betwijfelen, de hackers hebben een behoorlijk hoge kennis van zaken. Ze zeiden van Fox Sports 2 HD ook dat die potdicht zou blijven voor softcams als Cccam en moet je nu eens zien.
sjappie666 Geplaatst: 19 mei 2015 Auteur Geplaatst: 19 mei 2015 Paardengek bedoel inderdaad in een linux ontvanger, en niet in een SKY BOX want daarin zal het ongetwijfeld werken.Zou niet best zijn van niet
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 volgens mij is je vraag eerder retorisch bedoeld mijn commentaar is daarbij niet nodig, kan de antwoorden echter niet meer wissen Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
theparasol Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Er schijnt een oplossing te zijn maar die wordt angstvallig geheim gehouden dus reken er voorlopig maar niet op. Mooi zo! Het doet mij deugd om te horen dat die NDS niet zo potdicht zit als die cisco gasten wel zouden willen
stevie-v Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Dat zijn enkel woorden is er ook bewijs dan ? VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Anoniem Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Vroeg me gewoon af of hier mensen op het forum zijn, die SKY UK HD weer kunnen bekijken. Op wat voor manier dan ook Ja dat kan. Google & Search.
zerolanget Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Nee nog niet Ontvang alleen de ongecodeerde HD zenders op Astra2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen