Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Ik heb een nokia 6210, volgens de gebrijksaanwijzing ondersteund deze het gebruik van 1 sim met 2 abonnementen. Navraag bij nokia leerde mij dat dit een normale dienst van de netwerk beheerder was. Welke konden zij mij niet vertellen. Hierna heb ik alle aanbieders gevraagd maar geen van hen wisten van deze optie en begonnen direct over dualsim. Dit houd in dat je twee simkaarten in een toestel hebt, en door uit en aan te schakelen je kunt wisselen van aanbieder. Het nadeel hiervan is dat je niet op twee nummers bereikbaar bent. Is het mogelijk de gegevens van de ene simkaart te kopieren naar de andere simkaart, zodat ik de ondersteunde functie van Nokia kan gebruiken ? Help mij A.U.B. wlnijhof@zonnet.nl [color:"red"] [/color]
satbikkel Geplaatst: 19 oktober 2002 Geplaatst: 19 oktober 2002 om op je eerste vraag terug te komen, de 2 diensten bedoelen ze mee een tel nummer en een data nummer op 1 sim. het data nummer kan voor verschillen de dingen worden gebruikt denk aan een laptop of een fax. 2de vraag: elke simkaartje heeft een eigen nummer(zie achterkant van een simkaart) dit nummer kunnen ze kopelen aan een tel of data nummer. bij een dualsim hebben bijde kaarten het zelfde nummer. omdat het netwerk maar 1 simnummer tegelijk kan verwerken kun je dus niet bijde kaarten tegelijk aanmelden. hoop dat het je een beetje duidelijk is nu. dual sims kan je zo aanvragen bij je dealer. gr. Satbikkel ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 20 oktober 2002 Geplaatst: 20 oktober 2002 Dit is ook nog een mogelijkheid die mij voorgehouden werd door diverse aanbieders die mijn vraag niet wilden of konden begrijpen. De functie die mijn telefoon ondersteund (volgens gebruiksaanwijzing en helpdesk nokia) kan twee verschillende binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken op twee verschillende nummers beheren zonder uit en aan te schakelen. Dit komt er op neer dat je op twee telefoonnummers bereikbaar bent en zelf kunt kiezen met welk nummer je het uitgaande gesprek wilt kiezen. Ik kan het helaas niet duidelijker omschrijven. Ik zou zeer gelukkig zijn wanneer er iemand is die mij hier verder mee zou kunnen helpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen