Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Prins Claus is zondagavond om 19.00 uur op 76-jarige leeftijd overleden in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt. bonzi
Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Alle nederlandse zenders hebben hun programering aangepast. gr,
borsjea Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Tja CanaaL digitaal heeft vanavond niet veel soeps te bieden, dan kan je kaartje nog beter op zwart gaan. Gelukkig hebben de overige providers nog wat anders te bieden.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 hiermede wil ik mijn condolances geven aan alle medenederlanders Chris
Gast Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Yep Maar het hoeft toch niet op alle zenders uitgezonden worden. Ik weet ook best wel dat het triest is hoor, maar het leven gaat gewoon door. Maar het wordt je wel een beetje door de strot geduwd.
Bink Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Door de strot geduwd? Hallo?! Wat wil jij dan? Lekker spel-shows gaan bekijken? Of een film? Dat kun je bij een koninklijk overlijden gewoon niet maken... Of je het nu leuk vindt of niet, er zal nog wel een paar dagen weinig vrolijks op tv en radio te zien/horen zijn... Zo werkt dat nu eenmaal. Bink.
cybermix Geplaatst: 7 oktober 2002 Geplaatst: 7 oktober 2002 bink je hebt gelijk! hierbij ook mijn condoleances voor de nederlandse bevolking!
-Neo- Geplaatst: 7 oktober 2002 Geplaatst: 7 oktober 2002 en zo heeft iedereen zijn mening. Voor mij persoonlijk hoeft het ook niet zo te zijn dat alle nederlandse zenders hetzelfde uitzenden. Ik vind het overlijden van ieder persoon een trieste zaak en zie niet in waarom we in dit geval er zoveel meer aandacht aan moeten besteden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen