SouLGuY Geplaatst: 23 mei 2015 Geplaatst: 23 mei 2015 Ik lees hier berichten over BBC First binnenkort overal op de kabel in de Benelux. Al berichten om dit ook op satelliet te krijgen ? VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
Emekli Geplaatst: 23 mei 2015 Geplaatst: 23 mei 2015 Hopelijk zeer binnenkort ook bij CD, maar zal dan wel weer in SD en in het duurste pakket komen!?. 1 Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Clemens-vuplus Geplaatst: 23 mei 2015 Geplaatst: 23 mei 2015 BBC One, Two Three, Four, News, ... HD + ITV HD, itv2, itv3, it4 + FILM4 + CHANNEL 5 + ... Allemaal gratis op Astra2. Daarom maakt het mij niet uit of die zender in het TVV of CD pakket komt en indien je het duurste abo niet hebt is het goedkoper 28.2 erbij te plaatsen (als je die mogelijkheid hebt natuurlijk) dan een jaartje het duruste abo. docendo discimus
Tonskidutch Geplaatst: 23 mei 2015 Geplaatst: 23 mei 2015 (aangepast) Dat klopt Clemens, Het is ook een soort herhalingzender qua series MAAR met nederlandse ondertitels. voor sommigen heel prettig. ciao p.s. ik heb hem al 23 mei 2015 aangepast door Tonskidutch The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Penthe Geplaatst: 23 mei 2015 Geplaatst: 23 mei 2015 Je kunt alle ITV en BBC en meer channels ook gratis online kijken via FILMON en dat tegen betaling ook in HD, schotel heb je daar niet voor nodig gewoon een HDMI poort op je computer. Dus zou van de gekke zijn als CDS de Britse BVN (First) in een duur pakket zou komen, al kijk ik er helemaal niet gek van op.
astro iris Geplaatst: 23 mei 2015 Geplaatst: 23 mei 2015 In Belgie heeft Telenet de primeur. Mijn zus heeft die provider, zal gauw weten of het de moeite loont.
Tonskidutch Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 het is overigens op IPTV van KPN een HD zender prachtig beeld en geluid mocht je midsommer murders nog niet kennen een perfecte zender The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Alfons Verbiest Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 En met Dolby 5.1 geluid, alhoewel ik tot nu toe nog niet een keer iets uit mijn achterboxen heb gehoord. Maar idd een prima beeld en een welkome aanvulling.
astro iris Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 In Belgie heeft Telenet de primeur. Mijn zus heeft die provider, zal gauw weten of het de moeite loont. Zal toch niet lukken om eens te kijken, mijn zus heeft het Play More abonnement van Telenet niet waar hij beschikbaar is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen