Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bestaat er een mogelijkheid om opnames die op een NAS staan zichtbaar te maken in de PVR context?

Ik verklaar mij nader. Ik draai OpenATV 5.0 op mijn DM8000 in combinatie met een NAS (NAS4Free). Alles werkt perfect. De NAS is bereikbaar vanop mijn DM en omgekeerd.

Wanneer ik echter een opname wil bekijken die op de NAS is opgeslaan dan is de procedure nogal vrij omslachtig en dit wil ik graag vereenvoudigen.

De manier waarop ik momenteel de opname benader via de PVR is de volgende: Open PVR via de knop - open menu - daarin kan je de optie 'Directory up' (ik draai de engelse interface)terug vinden - en dan via de mnt (mount points) kan ik mijn NAS terug vinden om dan de juiste opname te selecteren.

Kan ik eventueel een shortcut naar de NAS directory toevoegen in de PVR context of misschien nog beter de opnames die op de harddisk van de DM staan combineren met de opnames op de NAS?

Alvast bedankt!

Geert

Geplaatst:

Ik weet niet of het bij Open ATV ook zo werkt, maar als de NAS gemount is kan je bij Pli de pvr toets indrukken en dan de gele toets.

Daar kan je dan je NAS kiezen.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie maar in OpenATV verwijst de gele knop binnen de opname lijst naar 'opname verplaatsen'. Iemand een idee of en hoe bovenstaande suggestie te realiseren is binnen OpenATV?

Geplaatst:

Bij Newnigma moet je 2x op de pvr knop drukken

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Geplaatst:

Als ik je goed begrijp heb je alleen data op een nas, niet op een hdd in de DM8000 zelf.

In dat geval zou ik er voor kiezen om de 'pvr' knop uit te laten komen in een nas map.

In te stellen middels: PVR -> Menu -> EMC instellingen -> pad hoofdmap

ET8000

Geplaatst:

De suggestie van EBOR werkt niet in OpenATV.

Dag mauspartyhouse, neen je veronderstelling klopt niet. Ik heb ook opnames staan op de hdd en wil deze kunnen blijven benaderen via de PVR.

Iemand anders nog suggesties?

Geplaatst:

De suggestie van EBOR werkt niet in OpenATV.

Dag mauspartyhouse, neen je veronderstelling klopt niet. Ik heb ook opnames staan op de hdd en wil deze kunnen blijven benaderen via de PVR.

Iemand anders nog suggesties?

Kunnen blijven benaderen kan altijd, maar je kunt maar in 1 map komen als je op de pvr knop drukt.

Vanuit deze map zal je moet 'lopen' naar je Nas of naar je interne HDD.

Welke vereenvoudiging ben je naar op zoek?

Heb je gekeken in de ruimte keuze van het menu onder PVR -> Menu -> EMC instellingen

Mogelijk dat je daar zelf de oplossing vindt.

ET8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...