Azazel Geplaatst: 6 oktober 2002 Geplaatst: 6 oktober 2002 Hallo satvrienden, Geschokt reageerde ik toen zojuist het nieuws hier in Spanje bekend werd gemaakt m.b.t. het overlijden van Prins Claus. Graag wil ik namens al mijn familie, collega's, vrienden en bekenden mijn oprechte medeleven betuigen met het verlies van een 'groot' persoon die veel voor de wereld maar vooral voor de Nederlands samenleving heeft betekend. Iedereen veel sterkte met het verlies. [color:"red"] LLORAMOS JUNTOS, GANAREMOS JUNTOS! [/color]
Mr Django Geplaatst: 7 oktober 2002 Geplaatst: 7 oktober 2002 Mijn oprechte medeleven;innige deelneming voor de ganse familie. Na het zien vanacht naar de levensloop van Prins Claus op nederland 1 zag men dat hij een zeer speciaal man was die soms grappig,serieus en gewoon een man was die door menig mens geeerd en gewaardeerd werdt. Nogmaals innige deelneming voor de Familie en het Nederlandse Volk. Mr.Django "SEMPER HOMO BONUS TIRO EST"
Ome Merde Geplaatst: 7 oktober 2002 Geplaatst: 7 oktober 2002 ik ben ook niet echt een voorstander van de monarchie maarja, iemand verliezen door overlijden heeft hier weinig mee te maken, da's altijd triest. Mijn oprechte deelneming dan ook aan de Koninklijke familie. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 7 oktober 2002 Geplaatst: 7 oktober 2002 heb de programmering ook gezien je kon er dan ook niet om heen want op alle zenders zonden ze bijna het zelfde uit. maar toch wel indrukwekkend wat zo'n man wel niet allemaal moet hebben meegemaakt hierbij dus ook mijn oprechte deelneming aan de koningklijke familie groeten marcel meijer
Gast Geplaatst: 7 oktober 2002 Geplaatst: 7 oktober 2002 ook van deze kant mijn oprechte deelneming dan ook aan de Koninklijke familie en dat ze veel sterkte mogen putten uit het medeleven van het volk..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen