RS2000 Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Staat er nog een merk op die USB stick? Zo ja, dan zou op de website van de fabrikant kunnen kijken of ze geen tool hebben om die USB stick opnieuw in te delen.
Tonskidutch Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 gewoon terug naar de winkel... en een andere stick vragen en anders dump je hem in de vuilbak probleem opgelost Second Life Mungo Parker
bellejt Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 probeer die 30 GB partitie eens te formateren en een driveletter aan toe te kennen.Als je nog ergens een XP pc hebt desnoods via fdisk Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Gast peterp Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 (aangepast) ik ben er uit HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ben bijna de hele avond en een gedeelte van de nacht bezig geweest JA JA JA helemaal doorgedraaid 2 x een pauze genomen en met andere ideeën gekomen hoe ik alles moest invullen met MINITOOL PARTITION WIZARD FREE maar dan eindelijk toch gelukt,dat programmaatje werkt maar een duidelijke handleiding zou mooi zijn,je kan er een usb mee bewerken maar ook een harddisk ,BIJ DEZE WIL IK IEDEREEN DIE MEE HEEFT GEDACHT BEDANKEN VOOR DE IEDEREEN EN SUGGESTIES TOPPIE TOPIE BELLEJT ZIT HEEL GOED IN DE RICHTING !!!!!!!! 30 mei 2015 aangepast door peterp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen