Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zit met een probleem ik heb bij een vriend een schotel gezet van 80 cm nu heb ik de 

UNIVERSALMULTIFEEDHALTER 3- voor 3 ogen had graag hotbird astra 19 en astra 23,5 

nu is de schotel uitgericht op astra 19 en hotbird is  is geen probleem ma 

astra 23,5 vind ik nie wel 28 iemand een idee hoe da komt 

Geplaatst:

Als je de Astra 28.2 wel ontvangt en Astra 23.5 niet, dan staat er waarschijnlijk voor deze satelliet positie een obstakel in de weg, er mag niks tussen satelliet en jouw schotel staan, er moet vrij zicht zijn, geen bomen, stal, garage enz  

Astra 23.5 vind je links van de astra 19.2, gezien van achter de schotel.

A.u.b omschrijf je situatie toch eens wat duidelijker, het is hier geen zoekertjes rubriek, waar je per letter betaald. 

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Tja Mebo, het kan ook wat anders zijn maar deripper geeft zo weinig informatie dat ik hier niets mee kan. Hij geeft niet aan om welke schotel het precies gaat, ook niet welke lnb's. Ik mag aannemen dat hij een SAB Multiblock Universal Lnb Houder bedoeld?

Geplaatst:

Tja, dat kan nooit werken op een schotel van 80cm. De minimale afstand van de lnb's is 65mm.
Die man van de schotelshop kan maar beter een ander beroep kiezen want van satellietontvangst heeft hij net zo veel verstand als een koe van spruiten plukken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...