Checkin Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Sta op het punt om een satfinder van Satlink aan te schaffen. Zie ik in NL vaak de WS 6926 HD maar niet de 6926 SE HD uitvoering. Wordt in Duitsland alleen rechtstreeks bij Satlink de Satlink WS-6926 SE HD DVB-S + DVB-S2 aangeboden, Echter kan ik er niet achter komen wat het verschil is tussen beide. Wie kan mij helpen . Alvast bedankt Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Noorman Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 (aangepast) Volgens mij alleen maar toetsenverlichting en een ingebouwde zaklamp. Ik heb dus nog de eerste editie en die doet het goed. Enkele weken nadat ik deze bij Satlink had aangeschaft kwam de SE op de markt. 10 euro duurder. Wel heb ik grote problemen met de batterijcapaciteit. Na een half uur is hij echt leeg. 28 mei 2015 aangepast door Noorman DM 800 HDse. Multisat op 23,5 O - 19,2 O - 4,8 O - 0,9 W
Checkin Geplaatst: 10 juni 2015 Auteur Geplaatst: 10 juni 2015 Bestelling gedaan bij satlink, voor de Satlink WS-6926 SE HD DVB-S + DVB-S2 en wat gebeurd er ...... krijg ik de Satlink WS-6928 HD DVB-S + DVB-S2 Unikabel geleverd Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen