Puch Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Toch eigenaardig dat het enkel die website is. Of heb je nog andere voorbeelden waar dit gebeurt? iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
tipje Geplaatst: 29 mei 2015 Auteur Geplaatst: 29 mei 2015 Alleen bij deze site viel het me op Daar wilde ik wat bestellen, en een vriend van mij ook imker had hetzelfde probleem op die site
Puch Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Ik heb wat gegoocheld op het probleem. Je vind er wel iets van terug, maar geen oplossing. Blijkbaar waren er aanvankelijk ook problemen bij marktplaats, maar op die site lukt het van mij wel. Het zal waarschijnlijk ergens een script zijn die op die website draait waar de ipad 2 problemen mee heeft. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
tipje Geplaatst: 29 mei 2015 Auteur Geplaatst: 29 mei 2015 Zou best kunnen dat het een script is, zal proberen te achterhalen welke script het is
tipje Geplaatst: 29 mei 2015 Auteur Geplaatst: 29 mei 2015 Zou best kunnen dat het een script is, zal proberen te achterhalen welke script het is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen