Ga naar inhoud


Waarschuwing gekregen.


Emekli

Aanbevolen berichten

Jullie schrijven het volgende.

 

Je plaatst je vraag (alweer) in het verkeerde forum en je gebruikt (alweer) een onduidelijke titel voor je bericht.

 

Blijft de vraag waar ik het dan wel moet plaatsen en wat is er onduidelijk aan?.

 

Graag een antwoord hier op.

 

 

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De vraag;

 

Ik wil een landkaartje plaatsen op mijn profiel, weet alleen niet hoe dit moet.

 

Heb alle categorieën bekeken, Satelliet, kabel tv en verder, daarom leek de categorie algemene vragen het beste.

 

Af en toe lees ik wel eens dat een vraag/antwoord is verplaatst, dat hadden ze in mijn geval toch ook kunnen doen?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschuwingen verzamelen is leuk :grin:

Ja Tonski, ik ben hier zo'n beetje de koploper, maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan,

lees vorig antwoord van mij.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in plaats van alleen maar commentaar te leveren zal ik je wel helpen hoe het moet ;)

helemaal boven in zie je jou naam Emekli staan klik daar op dan zie je bewerken staan klik daar op

dan links op je foto wijzig klikken en een andere foto kiezen van je computer door op bladeren te drukken en dan mijn afbeeldingen te gaan en daar je foto keizen

als je klaar bent druk je op gereed

 

suc 6

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je een antwoord op een waarschuwing stuur dan een pb naar diegene die jouw een waarschuwing geeft mocht hij niet reageren zijn er wel meer moderators.

Doet dit dus NIET in het forum.

 

Daarom sluit ik dit bericht en krijg je WEER een waarschuwing.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...