Ga naar inhoud


Noodoproep systeem Auto's


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Dan krijg je commentaar van de monteur omdat die op zijn beeldscherm de gegevens krijgt en aasn jou doorgeeft dat je de achterste schokdempers moet laten vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Mijn wagen heeft luchtvering/niveauregeling.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn wagen heeft luchtvering/niveauregeling.

Dat rijd super als je er de aanhanger achter hebt, aanrader voor iedereen en een stuk veiliger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja...ik wil onder geen enkel geval mijn privacy aan laten tasten..dat is belangrijker dan dat ik in een brandende auto levend aan het verbranden ben.

Stel je voor dat je vrouw er achter komt dat je met een hoer aan het rotzooien was.

 

Het ding heeft dus een zender aan boord. Wie zegt dat die zender uit staat en alleen wordt ingeschakeld bij een noodoproep. Het ding is gekoppeld aan je navigatie en een stap verder is de zender om de zoveel seconde een burst laten geven, zodat voordurend je locatie plus snelheid wordt doorgegeven. De mogelijkheden zijn dan opeens oneindig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat doet die al, al die bursts van jou en alle andere wagens uitgerust met dit systeem worden gebruikt om de doorstroming van het verkeer te meten.

Op je navigatie kan je een scherm kiezen waar met kleuren de intensiteit van het verkeer wordt aangegeven.

De navigatie gebruikt die gegevens om alternatieve routes te bereken.

 

verder kan je via je telefoon commando's geven aan je wagen, zoals ontgrendelen of het ontsteken van de verlichting of het inschakelen van de verwarming.

 

De mogelijkheden zijn al oneindig.

Maar, zoals gezegd, wanneer je in Nederland binnenrijdt staan aan de grens de eerste nummerplaat camera's, 500 meter verder gevolgd door camera's welke de inzittenden filmen.

"Ze" hebben dit systeem niet nodig om te weten waar je uithangt, je telefoon en je betaalkaart, aangevuld met camera's in de straat en boven de snelweg vertellen het hele verhaal.

En de slimme elektriciteitsmeter vertelt tenslotte wanneer je naar bed gaat en of je nog een 2.000 Watt stofzuiger gebruikt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ceesv Big Brother is watching us en dat zal nog wel een graadje erger worden. De Stasi is er niets bij.

 

Maar waar ik eigenlijk op doelde is dat ze met dit nieuwe systeem 24/7 jou snelheid plus exakte lokatie kunnen monitoren en volautomatisch CJIB factuurtjes kunnen gaan versturen. Nog even en geen hond durft nog in zijn eigen auto een rondje te gaan rijden of mensen gaan ver onder de maximum snelheid op pad uit vrees voor een bon, waarvoor je notabene zelf het bewijs aan het leveren bent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar heb ik 20 jaar geleden een oplossing voor gevonden. :)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Precies!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, mijn laatste boete was een parkeerovertreding, of ik € 5 wilde overmaken om vervolging te voorkomen.

Ik heb even de tarieven opgezocht, 19 km te snel buiten de bebouwde kom kost hier € 30.-het CJIB rekent daarvoor ...

 

Oeps, € 163,-

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...