Ga naar inhoud


Noodoproep systeem Auto's


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

rekeningrijden is al volledig gedekt door onze kosten als automobilist/autobezitter.

 

ging het nog over veiligheid of bekostigen wij dus wederom zelve het noodoproepsysteem in onze rijdende Fauteuil

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb hier nu een leenauto (eigen auto staat bij het schadebedrijf) waar zelfs geen sigaretten aansteker in zit voor je navigatie (die laatste zit er ook niet in)

Dus verwacht dat als er een prijskaartje aanhangt dat er maar weinig gebruik van zullen gaan maken.

Maar wel een goede oplossing, gewoon als optie in de prijslijst vermelden dan kun je zelf beslissen of je dat wilt of niet en misschien 1 model waar het dan al standaard bij in zit.

 

ik ben voor.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je slaat de spijker op z'n kop.

 

We willen van alles in de auto maar als we er extra voor moeten betalen :angry:  dan hoeft het niet.

Natuurlijk komt dat ook omdat ze soms prijzen vragen voor iets waarbij je je afvraagt "hoe durven ze het te vragen"

Om wat voorbeelden te noemen.

Dorpelinstaplijstset voor een Toyota Yaris € 82,38

Een paar rubber strips die ze er met 2 zijdig plakband op zetten, kostprijs nog geen 10 euro

of een chroom kleurig stripje aan je kofferbak Chroom ornament achterklep € 141,23

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zijn onderdelen die op je emotie werken en de prijs is daarom navenant.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Voor de mensen die zich druk maken om de privacy: maak je niet druk, je bent al van alle kanten te volgen met b.v. je telefoon (al dan niet smart) of zelfs alleen al met je autoradio waarbij de bluetooth functie aanstaat.

Een voorbeeldje is bijvoorbeeld het Bluetooth meetnet van de verkeersinformatie dienst Bron: http://zakelijk.vid.nl/meten-vbm.htmlen http://zakelijk.vid.nl/meten-vbmnet.html . Die scannen nu, ik geloof nu op zo'n 1000 plaatsen in Nederland,  van al het passerend verkeer de bluetooth/mac-adressen. Dit geeft de VID een mooi overzicht van de doorstroomtijden op de diverse wegen.

Ook de opsporingsdiensten kunnen een mooi overzichtje vorderen waar b.v. een bepaald mac-adres gesignaleerd is en op welke tijdstippen dat was. Bron: http://zakelijk.vid.nl/vragen-bluetooth.html

 

Dus het noodoproepsysteem is maar een van de vele systemen waarbij je privacy zomaar op straat komt te liggen of erger nog in een van de vele databases die te pas en te onpas bijgehouden worden.

Onze privacy hebben we allang ingeleverd in ruil voor een dubbeltje extra korting op de gevulde koeken van Albert H.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bluetooth is ook zo een mooi ding.

Deze week een nieuwe bedrijfs bus gehad.

Stond in de file, en omdat ik mijn eigen telefoon nog niet aangesloten had op het media systeem in de bus, dus even de telefoon laten zoeken om die in te stellen.

Want ik stond toch helemaal stil.

Dan moet je eens zien hoeveel telefoons je kunt vinden, waar je zo contact mee kunt maken.

 

Dus ik voor de gein even een telefoon gekozen, van iemand die naast me stond, en kon daar zo mee bellen.

Want ook de standaard code staat vaak nog aan, en is 0000 of 1234

 

Die knaap keek wel even raar dat zijn telefoon uit zich zelf ging bellen.  :grin: 

Ook kon ik al zijn contacten op mijn mediascherm zien.

Daarom ook altijd je Bluetooth ook even beveiligen, of niet zichtbaar maken voor apparaten die niet verbonden zijn.

Dat vergeten heel veel mensen om te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm

 

ja over die superrijken die zich een nieuwe auto kunnen permitteren en OPTIES kunnen betalen sprak ik niet eens

gezien het verbod op roken in besloten ruimten gaat het ook niet over die specifieke aansluiting in je automobiel

 

het gaat nog over die glazen burger, nog over de AH korting met bonus kaart

 

als je het allemaal zou mixen, zal AH zelf moeten betalen voor noodoproep diensten opdat hun consumenten veilig en gezond aankomen op lokatie van de winkel met een AHA APP

:grin:  en die APP is er al jaren, maar je hoort echt zelden in de winkel: winkelwagen 12-zfd-33 is tegen de kidneybeans naast Eiland 4 gereden!

Kan de poetsploeg de kinderen er van weerhouden losse kidneybeans in de mond te stoppen dat is onbetaald voedsel!

 

anyhu

de veiligheid is ingebouwd of is die optioneel

- veilige koets

- snelle effectieve communicatie

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...