Cobus R Geplaatst: 1 juni 2015 Geplaatst: 1 juni 2015 (aangepast) Deze bijlage uitpakken en met dcc ofzo naar etc/enigma2 ftp'en. Dan staat je "HDMI in" onderaan in je boeketten. userbouquet.xyz__tv_.rar 1 juni 2015 aangepast door Cobus R De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Cobus R Geplaatst: 1 juni 2015 Geplaatst: 1 juni 2015 Bij in openpli met de hotkey function Toggle HDMI in is wel degelijk aanwezig in de hotkey functions.... Je vind ze in het InfoBar stukje.... De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Beheerder Michel Geplaatst: 2 juni 2015 Beheerder Geplaatst: 2 juni 2015 Dat werkt dus hetzelfde als bij OpenATV. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Moad Geplaatst: 3 juni 2015 Auteur Geplaatst: 3 juni 2015 Deze bijlage uitpakken en met dcc ofzo naar etc/enigma2 ftp'en. Dan staat je "HDMI in" onderaan in je boeketten. Dit werkt, nog bedankt. Er is alleen een ander probleem, als ik het gebruik, werkt als ik terug kom mijn CCcam niet meer, moet dan de gehele box herstarten, om deze weer te laten werken.
Cobus R Geplaatst: 3 juni 2015 Geplaatst: 3 juni 2015 Tja hier werkt het gewoon maar ik maak gebruik van Oscam al denk ik niet dat het daar mee van doen heeft. ps in het menu kun je ook CCcam los herstarten maar eigenlijk zou dat niet moeten. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Moad Geplaatst: 3 juni 2015 Auteur Geplaatst: 3 juni 2015 Tja hier werkt het gewoon maar ik maak gebruik van Oscam al denk ik niet dat het daar mee van doen heeft. ps in het menu kun je ook CCcam los herstarten maar eigenlijk zou dat niet moeten. Vanuit het menu de CCcam herstarten helpt niet, zelfs de Enigma hetstarten helpt niet.
Cobus R Geplaatst: 3 juni 2015 Geplaatst: 3 juni 2015 Hier op een et10k werkt het perfect probeer eens een ouder image misschien ligt het aan de nieuwe kernel De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Moad Geplaatst: 3 juni 2015 Auteur Geplaatst: 3 juni 2015 Hier op een et10k werkt het perfect probeer eens een ouder image misschien ligt het aan de nieuwe kernel Ga ik doen maar duurt een paar dagen.
Moad Geplaatst: 10 juli 2015 Auteur Geplaatst: 10 juli 2015 Heb inmiddels oscam geinstalleerd ipv cccam, werkt nu perfect.
roymar Geplaatst: 18 mei 2016 Geplaatst: 18 mei 2016 Ik heb een Mutant HD2400 met HDMI In en heb mijn chromecast via de aangegeven HDMI splitter aangesloten en dan heb ik beeld en geluid, echter als ik dit kanaal dan opneem heb ik wel beeld maar geen geluid. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
Dutchpark Geplaatst: 15 maart 2018 Geplaatst: 15 maart 2018 Ook op mijn Mut@nt HD2400 met openpli 6 en hdmi-splitter alleen beeld maar geen geluid. Is er al een oplossing voor? Venton HD200S (FW 3.23), Topfield TF7700HDPVR-23231 (FW AAF_MME_TF7700_FullUSB), Aston 1.07 (2.18), Multytenne Twin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen