Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Swolla, dat is even te ver weg.... Kun je een screenshot maken van je box als hij gestart wordt? Deze hier posten... Enigma1 zal vast niet... De DM500HD wordt normaal met Enigma2 uitgeleverd...

Kun je geen andere computer gebruiken met bijvoorbeeld XP of Windows 7. Ik gebruik hier Windows 7 en Vista.. Werkt uitstekend...

Als je de VCP software start geeft hij zekf aan dat hij een nieuwe COM poort maakt... Zie je die melding ook en heb je daarna je PC laten herstarten?

Geplaatst:

oeps.... anders doe ik het usb stekkertje gewoon even in het gleufje wat daarvoor bedoelt is ipv digital out :(... shame.....

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Dat zal beter gaan denk ik :) in het gaatje 'service' dus....

Overigens zou dit via LAN ook moeten kunnen. Gewoon de stanby toets ingedrukt houden terwijl je de box aan schakelt. Zodra de groene LED driemaal heeft geknipperd kun je de standby toets loslaten. Op je TV zie je dan een plaatje zoals ik geplaatst heb. Start je browser en voer het getoonde IP adres in.. Je bent dan in de WebIf van je box...

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Nu maar hopen dat OpenPli je tuner herkent als het een hybride is... Laat maar weten...

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Hmmmm.. Volgens dream werkt dit al sinds bootloader 76.....

Geplaatst:

Ik zie die webpagina wel, kan een bestand aanklikken, maar het gaat hem niet uploaden, ik denk dat het een combinatie is van webbrowser, systeem en dreambox. Had ik ook met mijn vorige.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Hij upload wel maar je ziet het niet! Hij 'dumpt' eerst het .nfi bestand naar de dreambox (dat duurt een paar minuten), vervolgens doet hij een checksum test. Als deze succesvol is wordt de file in het tweede deel van het NAND geheugen geschreven (je ziet dan pas de progress bar van 0 naar 100% oplopen). Na een succesvolle flash doet hij een switch-over....

Geplaatst:

Hij werkt nu, blijkbaar wel een dubbele tuner, maar geen dubbele antenneingang... beetje raar. Kan zo geen foto toevoegen. Heb nog geen kanalenscan gedaan, is voor moeders, had hem even aan de monitor aangesloten, zonder kabel. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij gewoon de kanalen vindt :)

Geplaatst:

Je kunt bij tuner-configuratie kiezen tussen DVB-C of DVB-T.

Als je hem op DVB-C wilt gebruiken dus even opletten dat hij daarop staat, geloof dat hij standaard DVB-T kiest namelijk  ;) .

En de hybride LG tuner werkt prima in OpenPli. Reden dat hij geen dubbele antenne-ingang heeft is dat hij maar in één modus tegelijk gebruikt kan worden.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Je kunt kiezen voor "gebruik volledige editor" rechtsonder.. Als OpenPli de tuner ziet zal dat prima werken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...