pirrewit Geplaatst: 1 juni 2015 Geplaatst: 1 juni 2015 Wou even vlug Airplay installeren. Ik dacht appeltje /eitje maar eens te meer vind ik niets wat er zou moeten staan. Ik heb eerst nog even de laatste versie van ITunes 12.en nog wat binnengehaald op win8 en herstart. Dan zou er volgens apple links boven een icoon van Airplay moeten staan naast de geluidsbalk. niet dus. Dan maar naar de IPad 5 control center onderaan maar daar staat enkel een icoon airdrop in het midden en geen Airplay. Computor en iPad staan beide in hetzelfde netwerk op een Asus RT65 router die ik ook nog even refresh liet doen en toen vond ik beide toestellen netjes met hun ip nummer. Wat doe ik weer niet goed.? alvast dank grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Puch Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 (aangepast) Heb je op de Apple TV onder instellingen Airplay aan staan? 5 juni 2015 aangepast door Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
pirrewit Geplaatst: 8 juni 2015 Auteur Geplaatst: 8 juni 2015 ik heb Airplay totaal verkeerd begrepen. ik heb geen apple tv en dus kan het niet werken. sorry voor de wat late reactie. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen