Ga naar inhoud


Zijn er tv's te koop met een sat tuner?


Rocketscientist

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw kijkt graag naar de Engelse freesat kanalen. 

Nu is onze TV aan vervanging toe en ik dacht aan de mogelijkheid om een TV ke kopen met een extra sat tuner ingebouwd. Een extra kabeltje in de TV en de sattuner kan dan uitblijven.

 

Panasonic?, Samsung? ik heb er geen eentje kunnen ontdekken of moet ik er eentje halen in de UK?

 

Bedankt voor het meedenken.

 

 

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Drs.IJzerbout

Ik ga er van uit dat @Rocketscientist TV kijkt via de satelliet omdat hij al 1346 berichten op dit forum heeft. Hij schrijft ook nog dat hij het extra kabeltje tussen TV en satelliettuner dan niet meer nodig heeft.
Ik neem dan aan dat hij naast het ontvangen van de zenders via CanalDigitaal ook de Engelse Freesat zenders wil ontvangen. Vandaar de lijst met gecertificeerde ontvangers want hij wil mag ik aannemen ook probleemloos naar de CanalDigitaal zenders kijken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een splitter in je satellietkabel zal niet werken, zit er een triple lnb op?, die hebben meerdere uitgangen, aparte kabel naar de nieuwe tv en aparte kabel naar je sat ontvanger.

 

Ontvang je Astra 2 nu al dan?

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schotel draait. Ik ga van Hispasat tot Astra 28,2.

 

Mijn "freesat only" opmerking heeft te maken met een oude Humax ontvanger. Die was ingericht op "freesat" en je kon verder geen andere satellieten mee ontvangen. Dat kon wel maar dan moet het "freesat" gedeelte worden uitgeschakeld en verloor de ontvanger zijn toegevoegde waarde.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...