Ga naar inhoud


Legaal Ziggo i.c.m. Dreambox?


patman75

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Mimisiku

Ik had hem op de AlphaCrypt CI omdat mij Smargo1 defect bleek.. Nadeel is dat deze ook al in de box zit voor een Digitenne kaart. Een tweede erin wordt best wel heet, dus gelukkig een SmargoV1 kunnen vinden. Deze draait onder OSCam, net als de kaarten in de interne kaartlezers..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, Oscam is natuurlijk een charmantere oplossing maar daar zou ik de GP3 Wizard voor moeten installeren....

De 7020HD is echer qua geheugen een beetje "zwak op de borst" temeer daar ik al de DVB-C content van twee Sundtek tuners via een NAS naar de box stream.

(direct gebruik van de USB-tuners kon de box helaas niet aan -freezers-/in de huidige configuratie werkt de combi perfect.

Ik ben erg te spreken over de HD-beeldkwaliteit die Ziggo levert, volgens mij beter dan via de satelliet maar daar wordt heel verschillend over gedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terug op het aantal kaarten, oude ziggo abbonees mogen 5 kaarten hebben, die heb ik ook...

Echter voor de laatste 2 kaarten moet je even bellen.

De kaarten worden op dit moment gedupt

29 euro inclusief een usb wifi dongle, tenminste dit was een week of 2 geleden zo Breda.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort dus alleen nog een Horizon-box met virtuele smartcard..

Zijn er al geruchten van een softcam met emulatie voor dat systeem (mits je de keys eruit hebt gehaald)?

 

En bijvoorbeeld gebruikers die een CI+ module nemen omdat ze geen kast kwijt kunnen, blijft dat nog wel mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben erg te spreken over de HD-beeldkwaliteit die Ziggo levert, volgens mij beter dan via de satelliet maar daar wordt heel verschillend over gedacht.

 

Ik vind vooral de SD varianten van Ziggo veel beter ogen dan de satelliet versies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Simpel! Het signaal wordt aangepast alvorens het te injecteren. Ook gebruikt Ziggo meerdere TS in hun toegewezen spectrum.

 

Vandaar mijn overstap naar Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...