HansVUS2 Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 Ben in het bezit van een originele TNT sat kaart, maar deze werkt niet in een Linux box. Welke CI module kan ik daarvoor inzetten?
MySat Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 Hier werkt het met oscam.... in een linux box. Google is your friend, want je hebt een AES key nodig en die is niet publiek Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Tonskidutch Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 dan kun je toch een reader instelling geven... voor de kaartlezer boven of beneden dat met AES las ik al, maar daar is google niet je vriend het is een zoekmachine! google is geen vriend als je niet wilt dat je surfgewoonten opgeslagen worden, Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
HansVUS2 Geplaatst: 4 juni 2015 Auteur Geplaatst: 4 juni 2015 Hallo Mysat. Nou ik heb me al gek gegoogeld. Had de box al op Oscam staan, maar het lukt niet. Kan een kaart gekoppeld staan aan een ontvanger? Wat is een AES key?
Tonskidutch Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 (aangepast) heb je geen wikipedia? http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Encryption_Standard en je kunt beter in de berichten zoeken waar de uitleg omtrend de reader instellen ten voeten uit verklaard worden ergo oscam + tntsat sorry, ik was niet boos maar het staat allemaal al geschreven 4 juni 2015 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen