Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen

ik heb het meest goedkope ABO van CD 

ik wil komende zomer in Italie CD kijken, de NL zenders vanuit de caravan... ik heb in de caravan een klein 45 CM schotel met enkele LNB

Heb wel een nieuwe receiver (digitaal) maar ik wil weten of ik met die schotel de NL zenders kan pakken, of moet ik toch een DUO LNB meenemen met een 64 CM schotel.

graag jullie mening

groet

Timon

Gast Mimisiku
Geplaatst:

64 is zelfs ookal redelijk krap. Blijf je in Noord-Italië dan wil dat nog gaan, kom je zuidelijker dan wordt 78cm al wenselijk....

• Moderator
Geplaatst:

Die digitale ontvanger, is die SD of HD?

De SD zenders op Astra 1 zullen geen probleem zijn.

De HD zenders op Astra 3 zijn een ander verhaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Beste timon223

Is die 45cm schotel een rechthoekige Technisat schotel?
Welke lnb heb je er op zitten?
Tot hoe ver wil je naar het zuiden in Italië rijden?

Geplaatst:

Ik heb een SD abo maar ontvang hier thuis wel alle NL zenders op de DUO LNB

ik heb begrepen dat op de kleinere 'campingschotel' die ik heb geen DUO LNB kan.

Dus wordt het denk ik toch maar de 64 CM triaxx meeslepen :-( 

groet

Timon

Geplaatst: (aangepast)

Tja timon223, je stelt een vraag, geeft geen antwoord op de vragen en geeft zelf het antwoord. Nou dan zijn we lekker snel klaar.

Ik vraag me af waarom jij de Astra 23,5 wilt ontvangen als je een SD-abonnement hebt en toch geen zenders op de Astra 23,5 kunt bekijken?

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Ik had zelf geen ontvangstproblemen met een 54cm schotel in Toscane en Umbrië.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Tja timon223, je stelt een vraag, geeft geen antwoord op de vragen en geeft zelf het antwoord. Nou dan zijn we lekker snel klaar.

Ik vraag me af waarom jij de Astra 23,5 wilt ontvangen als je een SD-abonnement hebt en toch geen zenders op de Astra 23,5 kunt bekijken?

Hoi Sprietje,

ik heb het weekend even verder geinformeerd vandaar dat ik nu wat meer weet/wist.

Maar misschien hebben anderen ook wat aan de info met de vakanties voor de deur ;-)

groet

Timon

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...