Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

• Moderator
Geplaatst:

Volgens het PDF zit er een DVB-S2 tuner in, de toekomst vraagt om een DVB-2SX tuner.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Zou me niet verbazen dat het een prototype is en dat de specs nog zullen worden gewijzigd.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ik hoop toch dat er nog normale chinch connectoren op de achterkant bij komen voor normaal stereo geluid via een doodgewone versterker.  Voor radio gebruik.  Een SCART stekker hoeft voor mij niet meer.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Heel tevreden over de zap-snelheid van mijn huidige ontvanger (VU+ DUO2) maar het zappen op de video is inderdaad wel supersnel!

Toch blijf ik het wel jammer vinden dat we bij Enigma2 blijven steken. Iets vernieuwends zou best leuk zijn. 

Geplaatst:

sp-dif heeft toch bijnA elke versterker?

Nee, die van mij niet..heb nog een doodgewone versterker met 2 boxen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

• Moderator
Geplaatst:

Ik hou het nog wel even bij mijn vuduo2. Eerst maar eens zien of er 4k content beschikbaar gaat komen, en als het er is of we dan nog vrije hardware keuze hebben. Je weet het maar nooit met de content providers...

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...