Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom zou ik toch een CI receiver moeten kopen in plaats van een Philips 7072 (geen CI) met een allcam patch? Met allcam kan je toch ook meerdere coderingen aan. Verder wil ik (tot nu toe) alleen nederlandse kanalen (Seca (II)) en Irdeto codering kunnen kijken. En dat kan toch met Allcam?

Nu zul je zeggen: waarom geen CI receiver kopen? Nou, ik heb gehoord dat een niet goedgekeurde receiver (en volgens mij zijn dat er geen met CI) voor Canal+ niet goed werkt met de EPG van Canal+. En dat is iets waar ik veel waarde aan hecht. Ik wil een goede EPG hebben met de EPG info van alle nederlandse kanalen. En volgens gebruikers is dat eigenlijk alleen bij door Cnal_+ goedgekeurde receivers. Daarvan lijkt me de Philips DSX 7072 jhet beste.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Het beste is wat voldoet aan jou eisen.

Als jij andere prioriteiten stelt dan kan er een heel andere onvanger uitkomen als beste.

Geplaatst:

Natuurlijk, maar ik zou graag argumenten horen waarom ik geen receiver zonder CI's (maar met allcam patch) zou moeten kopen maar een receiver met CI's.

Geplaatst:

De C+ bakjes hebben een aantal door C+ zelf opgelegde beperkingen zoals max 1000 kanalen en geen diseqc motorsturing.

Geplaatst:

Zijn er niet, zeker niet als het je alleen om SECA(II) te doen is.

Houdt er wel rekening mee dat als je receiver gepatched is, hij waarschijnlijk net zo ongeschikt is voor SecaII als een CI receiver.

Terugzetten van de originele software is dan de oplossing om e.e.a. weer draaiend te krijgen met je originele SecaII kaartje in Januari....

De philips die door jou aangehaald wordt is een originele en goedgekeurde Seca doos waar Seca2 dus probleemloos (?) op zal gaan draaien, omdat ze de software 'op afstand' geschikt kunnen maken als de originele software erin zit.

Geplaatst:

OK. Geen belemmering voor mij....(tot nu toe).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen