silverster Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 (aangepast) Wil graag andere image op mijn ET 9200 zetten . nu openpli ,maar wil open atv erop zetten, hoe gaat dat in zijn werk? alvast bedankt 15 juni 2015 aangepast door silverster
Tonskidutch Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 uhhh, je haalt het image op voor de et9200 pakt het uit op een lege correct geformateerde fat32 usb stick stopt het in de receiver doet de stroom aan en gaan met de banaan dat is bij alle enigma2 kassies met usb ondersteuning hetzelfde The Crying Cowboys Aaron Rux
silverster Geplaatst: 16 juni 2015 Auteur Geplaatst: 16 juni 2015 O dus ik hoef eerst niet de originele et 9200 bootloader op te zetten met originele image van fabrikant . maar gelijk over de openpli image in feite
Cobus R Geplaatst: 16 juni 2015 Geplaatst: 16 juni 2015 ja gewoon flashen en klaar ben je. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2015 Geplaatst: 16 juni 2015 O dus ik hoef eerst niet de originele et 9200 bootloader op te zetten met originele image van fabrikant . maar gelijk over de openpli image in feite voor den uitleg => de bootloader zet u er enkel eenmaal op dus gewoon uw image voor de 9200 nemen en flashen The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen