Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik deze middag mijn LG47LA6208 tv aan zette, stonden alle satelliet instellingen op uit, ik heb dan terug manueel alles ingesteld, satellietn instellen, diseqc instellen en dan alle zenders terug ingeladen en alles is nu terug ok. Iemand die weet wat hiervan de oorzaak kan zijn? Kan een tv geheugen ook overbelast worden? Kan ook zijn dat tijdens sofware uptaded de tv werd uitgezet.

Geplaatst:

Hoogstwaarschijnlijk is dat met de uitgevoerde software update gebeurt. Er zijn meerdere modellen die terug naar fabrieksinstellingen gaan wanneer er wordt 'geflashed'. Ik zie dat de televisie CDNL gecertificeerd is dus met de FastScan functie is de kanaallijst ook zo terug geplaatst.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Geplaatst:

Ok heeft dus waarschijnlijk te maken met software update. De volgende dagen eens het zaakje in de gaten houden. O ja RowanF1, waar heb je dat gezien dat mijn tv gecertificeerd is bij CDNL? ik dacht van niet.

Geplaatst:

Ok heeft dus waarschijnlijk te maken met software update. De volgende dagen eens het zaakje in de gaten houden. O ja RowanF1, waar heb je dat gezien dat mijn tv gecertificeerd is bij CDNL? ik dacht van niet.

Mijn fout, de televisie is Canal Digitaal 'geschikt'.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Vandaag weer eens een software update op mijn LG tv, is even bang afwachten want laatst was ik alle satelliet instellingen kwijt. Update is nu al 1 uur bezig en nog maar 55% update , vroeger duurde dat 1/2 uurtje, is dit wel normaal?

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Na een negental maanden zonder probleem, heb ik dit probleem opnieuw gehad. Vrijdagavond kreeg ik de melding dat er een software update was en deze morgen toen ik tv aanzette stonden de diseqc instellingen op uit en kwam melding op scherm "kanalenlijst leeg" . Satellieten opnieuw gescand en een update controle gedaan en de melding gekregen "uw gebruikt de laatste versie". Echter weet ik nog altijd niet waarom dit gebeurt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ziezo, hoop dat een sporadisch probleem is opgelost. Bij een update, krijg je de melding tv niet uitschakelen (is zo een beetje als met computers), echter mag ook tijdens het updaten niet meer gezapt worden naar andere zenders, want dan stopt de update en wordt alleen verder gezet als je terug naar oorspronkelijke zender gaat. Bij de laatste update heb ik niet meer gezapt en na de update schakelt de tv zich vanzelf uit.   Ook had ik het vroeger verkeerdelijk voor met de melding "tv niet uitschakelen", was niet tv stand by, maar tv on.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen