Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na jaren met veel tevredenheid gewerkt te hebben met clarke tech, wil ik overschakelen op een xtrend, vanwege zoveel meer (uitbreidings)mogelijkheden.

Als beginneling wat betreft open pli etc wil ik niet meteen het toestel met de meeste snufjes, maar wel eentje waar ik nog wat kan mee experimenteren én uitbreiden. Ik zou dus niet gaan voor het basismodel, maar ook niet voor de duurste.

Daar tussenin zit een heel gamma aan nummers en prijzen, kan zo niet meteen zien wat de meest recente zijn.

Wensen zijn vrij beperkt, moet uitbreidbaar zijn en op dit moment enkel satelliettuner aan boord hebben, maar ook indien mogeijk bruikaar zijn voor  ip tv. Qua schotel werk ik nog met een multytenne met Astra 1, 2, 3 en hotbird.

Wie geeft me advies ?

Geplaatst:

wat wil je uitbreiden dan ? de tuners ? Zo ja zou ik gaan voor bv de et8000(3 tuners) / et10000 (4 tuners) of van een ander merk de mutant hd2400(4 tuners) allen draaien pli en zijn erg snel en geen geheugen gebrek.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

IPTV via een box zoals Xtrend gaat 'm niet worden.

Alle IPTV aanbieders hebben hun eigen boxen.

Je geeft aan voor Xtrend te gaan,maar er zijn ook andere leuke boxen van andere merken.

Voor wat betreft Xtrend is de ET7500 misschien wel wat.

Standaard met 1 Tuner,Satelliet meen ik,maar je kunt er een 2e inzetten.

Eventueel een DVB-C voor Kabel-TV.

Ook kan er een kleine 2,5" harde schijf of SSD in.

Ding kostte kaal iets boven de 200 euro dacht ik.

Dat was een half jaar terug,misschien nu wat voordeliger.

Geplaatst:

IPTV via een box zoals Xtrend gaat 'm niet worden.

Alle IPTV aanbieders hebben hun eigen boxen.

Je geeft aan voor Xtrend te gaan,maar er zijn ook andere leuke boxen van andere merken.

Voor wat betreft Xtrend is de ET7500 misschien wel wat.

Standaard met 1 Tuner,Satelliet meen ik,maar je kunt er een 2e inzetten.

Eventueel een DVB-C voor Kabel-TV.

Ook kan er een kleine 2,5" harde schijf of SSD in.

Ding kostte kaal iets boven de 200 euro dacht ik.

Dat was een half jaar terug,misschien nu wat voordeliger.

Elke box heeft zo zijn voor- en nadelen, blijkt me uit het speurwerk.

Qua prijs zit de xtrend me wel goed, die 7500 vind in een Duitse webshop voor een 170 euro, best te doen.

Wat bedoel je ermee dat ip tv niet zal lukken, las elders dat het een prima combinatie is.

Bedoel met ip tv natuurlijk gewoon af en toe een mp3 stream erop los laten en kijken.

Doe ik nu via een ander apparaat, maar zou fijn zijn als het meteen ook via de satbox kon.

Ken je modellen die daar beter voor geschikt zijn ?

Heb ook begrepen dat niet alle xtrends blindscan ondersteunen en dat is iets wat ik toch wel via de huidige Clarke Tech 4100HD heb leren apprecieren...

Andere box kan uiteraard ook, ik ben nog in de researchfase.

Vereisten zijn mogelijkheid tot inbouwen harde schijf, mogelijkheid tot uitbreiden met extra tuner(s) en er open atv of open pli op kunnen zetten, allemaal zaken die met mijn huidige clarke tech niet lukken. Die iptv is natuurlijk een extraatje, niet het belangrijkste...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...