Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ondervind een probleem met ontvangst van de Eutelsat 5 West A , ik wil graag de transponder  12648 V 29500 8/9 DVB-S2  8PSK ACM/VCM stream 1,2,3 ontvangen,  met mijn Topfield 7700 HSCI lukt het niet.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:

Dat gaat ook niet met een gewone ontvanger. Je hebt een ontvanger/pc kaart nodig die de multistream aan kan.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Mojo,

Kan je een voorbeeld geven van welk type etc wat ik dan zou moeten gebruiken om dit toch te kunnen zien, Thx

• Moderator
Geplaatst:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Op 5W zitten een aantal Franse zenders welke je FTA kunt ontvangen, daar is niets ingewikkelds aan, dat gaat met een gewone fta satelliet ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Techniek die nog niet in veel ontvangers te vinden is . :(

aangepast door Checkin

Geplaatst:

ik heb alle TF franse zenders die gewoon FTA zijn op 9E en 5W.Gewone VU+ DUO2 .Ik heb ze wel op mijn rotorschotel zitten.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

plaast er meteen een rotor op en je hebt vele mogelijkheden.Voor die 55 euro moet je het niet laten.

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

voor TF1 op 9 oost moet het iets meer zijn dan een schotelTJE, 60 cm is te krap tenzij je in Zwitserland kijkt

aangepast door gors
Geplaatst:

Die 9E moet te doen zijn met mijn 90cm schotel. Daar wil ik nog 16E en eventueel 5W erbij. Moet nog wel uitvissen of dat te combineren is, maar daarvoor start ik wel een ander draadje.

omgeving Aalst-Belgie met een 88 cm een ontvangst van 85 %.Op beide sats 9E en 5W.Met een rotor sta je meer in het brandpunt en legt de schotel zich mooi schuin met de juiste hoek voor de LNB.Heb met mijn rotor zelfs beter ontvangst dan met de vaste schotel omdat dat brandpunt steeds juister staat. Behalve op de 23.5E :)

MOTECK SG-2100 aangepast door bellejt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen