Ga naar inhoud


Na de scheiding nam die man het wel echt letterlijk


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

een Duitser die na 12 jaar zijn huwelijk verloren zag gaan, heeft het bij de verdeling om ieder de helft wel erg letterlijk genomen.

Hij zaagde alles netjes in 2, en verkocht zijn deel op (mag ik niet zeggen)

Hieronder kan je het filmpje zien.

Ja, zelfs zijn platte tv, moest er aan geloven.

Zie jij je na een mislukte huwelijk, je dreambox,vu, giga bleu of je M7 decoder in 2 zagen?

En hoe doe je het met de smartcard?

Elk de helft van de chip en de kaart, want anders niet eerlijk verdeeld  :D  :P

Bron: laatste nieuws

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo ken ik ook wel iemand die na de scheiding de bank met een kettingzaag doormidden heeft gezaagd, mijn broer is nu aal het scheiden, maar dat zie ik hem nog niet doen ;)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stom dat ik dat niet gedaan heb...

Jij had naast de inboedel ook je schoonmoeder op die manier willen delen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ex was erhiervandoor met haar nieuwe vriend 2 maanden de hort op in die tussentijd heb ik wel gezorgt dat de zaakjes geregeld werden lol , heb niks in tweeen hoeven zagen of wat dan ook ik had niks meer en zij uiteraard ook niet !

Gewoon zorgen dat alles weg is , :D  :D  :D  :D  

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de kunst MattMan_foshizzle.gifgrinning-smiley-043.gif

 

btw: Mijn schoonmoeder moet nog geboren worden ser.gifsmilie_waschmaschine1.gif

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schoonmoeder gespuis komt er hier ook niet meer in, en komt ze in de buurt, heb nog een reserve bezem klaar staan, kan ze mee weg vliegen ;)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...