Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen vrienden

Ik Heb  vanmorgen weer  de nieuwe VTI op mijn solo2  geinstaleerd.

Maar nu wil ik van ocram de nieuwste logo's op mijn ontvanger zetten, alleen zie ik nu dat het ipk  bestanden zijn.

Ik heb een usb stick achterin de ontvanger die geformateert is en gemount als ik dan de ipk in tmp zet, zet hij de logo's dan zelf op de usb ???

Alvast bedankt

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Nee Simon. Dan ga je naar instellingen, en dan zoek je de optie om lokaal bestanden te installeren. Dan verwijs je naar de USB en druk je op OK. Pas dan installeert hij de Picons.

Geplaatst:

Vanmorgen hiermee aan de slag gegaan maar toen ik klikte op ipk handmatig instaleren kreeg ik een melding no usb en instaleerde  hij ze in de flash.

Toen ging ik kijken bij USB en kreeg ik een melding  dat de usb stick wel degelijk gemount was en te gebruiken.

Hierna heb ik het met de picon manager gedaan in VTI 8.2, alleen ontbraken er diverse logo's waaronder het Eurosport logo

Maar nu de vraag hoe verwijs ik  bij IPK handmatig instaleren naar de wel degelijk gemounte usb

Of is er een optie dat ik via een zip bestand de logo's alsnog up to date kan krijgen. 

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Meestal is het ikoon er wel maar klopt de service reference niet. Die kun je handmatig natuurlijk wijzigen. Lekker klusje op een regenachtig dagje als vandaag.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

De .ipk bepaalt waar het komt. Bij mij vraagt hij gewoon waar hij naar toe moet

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...