Ga naar inhoud

Sab multirail GK3 ( A025)

Aanbevolen berichten

Gast zonnestorm
Geplaatst:

Over de montage van deze rail heb ik de volgende vragen:

1. moeten de zes kruiskopschroeven op de rail aan de schotelkant gemonteerd worden of juist aan de andere zijde naar mij toe ?

2. de LNB houders hebben twee zijden , één  met inkepingen en kleine rondjes en een gladde zijde; moet de gladde zijde aan de

kant van de schotel komen?

3. Moet de kant van de lnb houders, als ze op de multirail staan,waarvan je de lnb-houder helemaal ziet dus met de kruiskopschroeven,aan de kant van de schotel gemonteerd worden.?

Gast zonnestorm
Geplaatst:

Ja, de site van SAB had ik al wel gezien, ik heb nu wat groter ingezoomd en doe ik het maar op deze wijze.

Gast zonnestorm
Geplaatst:

Ik kan mijn sab multirail niet op de gewone manier installeren op mijn satelliet schotel d.w.z. met de lnb houders naar boven. Zij moeten met de houders naar beneden geplaatst worden; dat lukt prima en kan dus niet anders.

Als het allemaal niet veel uitmaakt, maakt het dan ook niet uit, of de houders naar boven, of naar beneden gericht zijn ?

Geplaatst:

Beste zonnestorm

Als jij de rail achter de standaard lnb-klem plaatst die op de schotelarm zit, kun je de metalen strip wel omlaag plaatsen. Maar je mag de metalen strip natuurlijk ook omhoog zetten. Dat maakt helemaal niets uit.

Het is niet verstandig de SAB-rail vóór de originele lnb-klem te zetten want dan komen de lnb's waarschijnlijk te dicht naar de schotel te staan.

Gast zonnestorm
Geplaatst:

Tsja...ik had inderdaad gekeken naar het plaatsen van de SAB-rail vóór de orginele LNB-klem van  de schotel; als je hem inderdaad achter de orginele klem zet

gaat er  een wereld voor je open............. :D .

Dat heb je als je altijd gewend bent geweest aan de Triax rail.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...