Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mensen ik heb een Vu Duo 2 gekocht. Alles werkt netjes. Alleen krijg ik het LCD schermpje niet verder in werking als dat er komt te staan SBS 6 o.i.d.

Wat en hoe moet ik dit instellen om meer te krijgen. Een paar foto voorbeelden van de instellingen zou mooi zijn. Ik bedoel het mees links scherm.Hij draait op PLI 4

Geplaatst:

Ja dit staat allemaal in de applicaties. Daar ben ik ook mee bezig geweest en ja hoor ik kreeg een zwart beeld met de zender naam erop. Deze kon(zwart) ook nog veranderen in kleur. Maar verder.......... is het abacadabra ik begrijp het niet 

Geplaatst:

als je kan wachten tot deze avond stuur ik mijn lcd4 config files door.Je moet ze dan wek via ftp in de juiste directory zetten.Ik werk wel met reference picons om de zender vlag ook in de lcd te hebben

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Het schermpje vind ik wat dat betreft ook wat tegenvallen. Het blijft bij wat streaminformatie, afgewisseld met het weer en evt. een zenderlogo, wat een gepruts is om het er op te zetten. Waarom zie ik bijvoorbeeld niet wat EPG informatie op dit grote scherm?

Ik had bij de aankoop op een soort PIP gehoopt. Dat schijnt bij de nieuwe versie wel aan te komen.

Life is bitter.

Geplaatst:

of je haalt ze hier :   http://www.world-of-satellite.com/showthread.php?29977-Post-your-working-VU-Duo2-LCD4Linux-configs/page2

Files zijn wel getest op openvix.Hoop dat ze ook werken op Pli.Is er geen downloadmogelijkheid in applicaties ?

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Geplaatst: (aangepast)

VTI 8.2 erop gooien, en dan werkt het direct als een lier.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

ff opgehaald voor je

displayjohn.zip

Geplaatst:

Bedankt bellejt. Ja een ieder heeft zijn eigen voorkeuren. Als ik het zo lees, dan word er gedaan alsof PLI niks is. Misschien waar misschien onwaar. Ik laat het in het midden. Ik draai al jaren met PLI en nog nooit een probleem tegen gekomen. Had ik wat, wat ik niet wist, even vragen en ik heb altijd antwoord gekregen.

Geplaatst: (aangepast)

een image is een eigen smaak hé.Er moet voor allen wat zijn.Ik heb er velen geprobeerd en ben bij Vix blijven plakken.Mijn vriend gebruikt dan weer Pli en de andere ATV.Voor elk wat wils.En het mooie is dat sommige apps op allemaal werken.

PS: zal vanavond ook de volledige file zetten met lcd4linux.config erbij.Weet niet of die echt nodig is.

aangepast door bellejt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...