Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het bekeken. maar ik ben schijnbaar heel dom. want ik zie het niet. Ik ben zowel met de DCC erin geweest. Heb het groene plaatje in applicaties open gehad, ja ik krijg het beeldje aan het branden. Maar daar kan ik niets uploaden. Zo ook in DCC ik kan hem wel vinden. Maar daar staat niet zoveel in als in het applicatie beeld menu. 

Geplaatst:

wat voor groen plaatje, neen laat maar liever... anders komen we helemaal niet verder.

login

root

...... < paswoord (indien je er een hebt aangemaakt vul je die hier in ~ zo niet laat je dat veld leeg)

dan enkel het juiste IP adres van de VU+ invullen en verbinden

links staat FTP > daar klik je op om zaken van en naar de VU+ te sturen doormiddel van de pijltjes

dat wijst zich van zelf

zo niet vraag en maak zelf ook screenshots van je PCscherm, opdat we ook weten waar je mee bezig bent

effe doorbijten

post-30989-0-06821700-1435480552_thumb.png

• Like 1

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Dit heb ik. Had ik ook. In map temp heb ik gevonden ook al eerder LCD4linux. Deze open geklikt en erbij gezet: lcd4config , lcd4linux.conf , skin_display.xml

Ik kan het niet anders begrijpen, Ik ga kijken of het werkt in applicaties lcd4linux en dan eerste regel bovenaan aanzetten: volgens mij

Geplaatst:

in het bestandje dat ik hier heb gezet zit een txt file bij met instructies waar welke file moet staan via FTP.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

{\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang1043{\fonttbl{\f0\fswiss\fcharset0 Arial;}}
{\*\generator Msftedit 5.41.15.1515;}\viewkind4\uc1\pard\f0\fs20  lcd4linux.conf   :  etc/\par
\par

Bovenstaande is voor mij onduidelijk. Ook het par iedere keer. Wat is par!

Moet ik uit de ene config verwijderen en de andere erin en die anderen eender?

Sorry maar ik ben geen programmeur. Die zou het denk ik wel weten, O ja ik doe alles via DCC. Ik vind dit wel lekker overzichtelijk.

Geplaatst:

txt is een wordpad bestand en dus rtf code.Openen met kladblok geeft je dan zulks raar resultaat.Bestanden worden normaal met wordpad aangemaakt.Kladblok is reeds jaren ten dode opgeschreven in de PC wereld. :);)

• Like 2

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Daarom raakte ik in de war. Alles geopend met word en toen stond alles er heel duidelijk. Kon alles mooi instellen ook de posities grote enz enz.  

bellejt: Heel hartelijk bedankt. Nu begrijp ik het geheel.....veel beter.

Thanks.

• Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...