Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zal rond 5 uur deze avond eens een zip met al de files maken en er mss een txt bestandje bijvoegen waarin staat in welke directory de files juist moeten staan.Je moet ze dan alleen via FTP in de juiste zetten.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

thuis geraakt en in attach

display.zip

Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Geplaatst:

Dat attach is mooi. maar ik begrijp het niet. Ga vanavond even in de dir kijken via ftp en kijken of ik iets bekends  tegen kom. Maar die files die met adobe dreamwever worden geopend. Dat is taal die bij een website behoort als je die maakt. Mijn hersentjes worden kleiner naar mate ouder.

Geplaatst:

je mag die niet openen hé.Gewoon het bestand ontzippen en de files in de juiste dir FTP'en.Dat is een foutje in windows die de extentie anders leest :) De text file mag je wel met wordpad bekijken.Daar staat de uitleg in

Geplaatst:

Ik begrijp het niet. Wel heb ik hem aan gekregen, heb nu zwart beeld met de zendernaam in beeld. Toen ik een opgenomen film afdraaide kreeg ik ook info in beeld wanneer hij opgenomen was en hoe de film hete. Ik kan de kleur wijzigen. Maar als er niet meer mee kan, dan hadden ze dit er beter niet in kunnen zetten. Want ik vind de scherpe naam van de zender en film storend.

Geplaatst:

kijk eens in je box welk ip adres hij heeft gekregen en doe dan zoals eerder : http://ipadresbox/lcd4config.Daarkan je alles in verschillende submenuutjes aanpassen.Bevalt het dan nietkan je nog teruggaan.Op de link en site die ik gaf heb je talloze configs dieje kan laden.

Geplaatst: (aangepast)

https://www.sat4all.com/forums/topic/333863-review-vu-duo²-eerste-indruk/?p=2173268 Hier ook nog een voorbeeld configuratie.

Heb nu de standaardconfiguratie van OpenATV erop (denk ik, tijdje geleden OpenATV erop gezet en niets aan de LCD4Linux plug-in verandert). Lekker simpel, en prima voor mij (zie bijlage).

Ben het wel met je eens dat de LCD al snel niet zo zinvol meer is (of zelfs lelijk/storend) als hij niet goed is ingesteld. Heb hem ook een tijdje helemaal uitgehad omdat ik niets leuks kon vinden, en miste er niets aan. Het monochrome scherm van mijn vorige ontvanger (DM8000) vond ik misschien nog wel beter: geeft duidelijke info en is niet teveel aanwezig.

Maar goed, voor degene die er tijd en moeite in willen steken valt er vast wat moois van te maken ;). Misschien leuk om eens een apart topic aanmaken met onze display configuraties?

post-50955-0-15831400-1435271261.png

aangepast door jerpsx
Geplaatst:

dit zijn mijn LCD4 :

LCD4idle%5B1%5D.jpg

LCD4%5B1%5D.jpg

LCD4media%5B1%5D.jpg

Geplaatst:

copyright goeie genade...

waarom stel je het dan Überhaupt in een publiek forum ter beschikking?

het is mooi het is bruikbaar het helpt deze of gene

vooral die waarde hechten aan de extra informatie en op deze manier gepresenteerd zullen je heel dankbaar zijn

maar betekend copyright niet ook een ieder moet jou vragen het te mogen gebruiken?

of ga je binnenkort commercieel

of is er een misverstand met het bergip opensource

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

is een automatische generatie van mijn opslagsite.Dit is geen copyright want heb ze al online gezet eerder in dit topic. #18;

Ik heb een eigen cloudbox voor foto's en daar komt automatisch copyright op afbeeldingen en foto's.Gebruik de config dus maar allen zoals je wil en pas hem aan naar je behoeften.

Geplaatst:

bellejt: Deze zijn ook heel mooi. Maar ik werk met pli 4 ik zou niet weten hoe ik dit erin moet krijgen. Graag dan stap voor stap. Want ik kan veel maar programmeren, weet er iets van af maar niet veel. Ik weet hoe ik Ccam moet configureren om andere boxen in huis te laten werken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...