Ga naar inhoud


Printer probleem


psv

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk kun je het vrij simpel omzeilen door dat printer programma niet automatisch op te laten starten. (zo'n alles in 1 programma waarschijnlijk waarin je kunt scannen, printen, kopiëren en weet ik wat meer). Gewoonlijk heb je aan de geïnstalleerde driver zelf genoeg om te kunnen printen.  Maar goed dit is en blijft de verantwoording van Lexmark!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

We hoeven natuurlijk niet te beginnen met een off topic discussie over de marketing van printers...

MAAR het is natuurlijk bekend dat het de gouden eieren leggende wol melk Koe is voor die Firma's / Merken gezien de Inkt en Cartridges.

 

zoals ik zelf toegegeven heb kocht ik een nieuwe pixma omdat die cartridges voor het oude model duurder waren dan een nieuwe printer met cartridge

 

En OOK daarom worden Drivers evan bepaalde modellen slecht ondersteund voor nieuwe OS opvolgers.

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wat problemen gehad om mijn Canon Printer aan de praat te krijgen :

In mijn geval een Pixma iP7250 met 2 Win7 computers (1x32bits en 1x64bits).

De printer hangt op mijn router,

de 64bits computer zit met Ethernet op de router

de 32bits computer via WiFi

 

Wat ik nodig had om het te laten werken is (in jou geval) de volgende driver:

MG3200 series Mini Master Setup (Windows 8.1/8.1 x64/8/8 x64/7/7 x64/Vista/Vista64/XP)

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr. google

 

 

wel voor een andere printer maar bv een link naar techsupport.com forum kan je volgende tonen:

 

My solution was:

1) go to Start/Settings/Printers and Faxes

2) right click the Canon MP 620 Printer and choose property

3) go to the Ports page (From the top menu), and I found my Canon MP620 was assigned to port FILE: Print to File. This is wrong, it should be assigned to a Canon BJ Network port

4) Click <Add Port> button, and select "Canon BJNP Port" type, and then new port

5) The Canon MP 620 printer will be associated with this new port, automatically

6) Click OK

 

 

Best of luck...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, we dwalen af, ik heb meer aan een oplossing van het probleem, of is dit onmogelijk ? of moet ik hier de fabrikant

over aanspreken.

 

m.vr.gr.

Euch ?

Ik heb proberen aan te geven wat jij misschien nodig hebt voor jou probleem met de Pixma MG3250.

Bekijk misschien toch effe de link die ik in mijn vorig bericht meestuurde ....

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

psv heb je alle updates voor Windows 8.1 geinstalleerd? Dus ook al die probleem oplossende optionele updates? Juist met deze updates heb ik mijn Lexmark aan de gang gekregen zonder de software en drivers van Lexmark.

 

MIsschien werkt dit zelfde voor de Canon ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Tonskidutch, dat miniatuur dat je  laat zien is van een andere printer , bij mij kan ik zoiets niet vinden bij

de Pixma3250. of moet ik dat ergens anders zoeken?

 

En PENTHE alle update`s zijn geinstalleerd ook de optionele.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn bij mij de printereigenschappen die ik oproep door de rechtermuisknop op de printer te gebruiken

 

daar moet je, OOK onder windroos, de verbinding kunnen kiezen

USB

LPT1

LPD

PPD

en als de wifi ingeschakeld is en deze ook door de fierewall heen en weer mag communiceren kom je der wel

 

je zou op het bedien LCD display toch moeten zien welke IP- de printer heeft

je zou toch alle eigenschappen van de laptop die wel werkt met de pixma kunnen vergelijken

 

ciao

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Windows moet je hiervoor naar "devices and printers"; dan kies je de printer en vervolgens 'printer properties' (opgelet; niet de gewone properties!).

 

Dan krijg je normaal een scherm met verschillende tabjes; en kies je 'Ports'.

 

Indien er al een port bestaat voor jouw printer, kan je deze aan die specifieke poort toewijzen.

Bestaat de correcte port nog niet, zal je deze moeten aanmaken via 'Add port...'

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het lukt mij niet om dit probleem op te lossen, heb alle aangedragen adviezen uitgeprobeerd,maar ik kom er niet uit,ik stop

ermee, want ik heb tenslotte nog de andere pc. waar het wel werkt. ik heb wel canon hier op aangesproken, want hun moeten

toch zorgen als dat het gaat werken.

 

bedankt allen voor de gedane moeite.

 

m.vr.gr. G.Jansen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...