Ga naar inhoud


Mezzo HD en Motors TV HD nieuw bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Die afbeeldingen zijn mij bekend.

Wat mij niet bekend is, welke  en wanneer dit gevolgen gaat hebben voor de abonnee.

En zolang dit onbekend is, is het "angst voor morgen komt steeds een dag te vroeg".

Mja, er is nochtans ook een vork constructie.

Wie nu reageert wordt verweten voorbarige conclusies te trekken, en kan dus maar beter zwijgen.

Het moment dat dan toch bewaarheid wordt wat gevreesd wordt, zegt men dat je het al zolang wist, en dat het nu te laat is om te reageren.

Zwijgen en afwachten is natuurlijk precies wat M7 wil dat de klant doet.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwijgen en afwachten is natuurlijk precies wat M7 wil dat de klant doet.

Wellicht, maar ook dat is gissen.

 

Hoeveel marktpartijen overdonderen ons wel niet met allerlei last-minute zaken (die meestal plotselinge, extra onkosten met zich meebrengen )? Ziggo de laatste tijd ook. Luchtvaartmaatschappijen, vervoermaatschappijen. Zelfs de overheid overdondert menigeen met allerlei overhaaste maatregelen. 

 

M7 heeft voorbeelden zat. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht, maar ook dat is gissen.

 

Hoeveel marktpartijen overdonderen ons wel niet met allerlei last-minute zaken (die meestal plotselinge, extra onkosten met zich meebrengen )? Ziggo de laatste tijd ook. Luchtvaartmaatschappijen, vervoermaatschappijen. Zelfs de overheid overdondert menigeen met allerlei overhaaste maatregelen. 

 

M7 heeft voorbeelden zat. 

 

Misschien besef je het niet maar je bevestigd slechts de richting die M7 uitgaat.

Aan voorbeelden geen gebrek ..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder nadeel heeft zijn voordeel.

Jij bent wel een groot optimist denk ik.

 

ieder voordeel heeft zijn nadeel moet dat zijn.

Als je wat krijgt staat er meestal wat tegenover.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Visie is misschien een beter woord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Visie is een weloverwogen mening over een zaak hebben  en hoe zich die zou moeten ontwikkelen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 omzichtigheid is aan de orde.

 

Precies, dat is de boodschap.

Met de nieuwe CI+ opkomst kan je maar beter niet staan te juichen als je de te vervangen CI+ voor niets of erger nog moet kopen. 

De blijdschap kan zomaar omslaan in een teleurstelling voordat je er erg in hebt als je niet naar waarschuwingen wil luisteren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, bij mij gaat 't om een principe. Verandert de provider iets aan de beveiliging, dan is die ook verplicht om aan de klant (kosteloos) materiaal te geven/ruilen waardoor je kan blijven kijken. Er werd immers beloofd dat je kijkgarantie had met een CI module met wereldbol. Aangezien deze kijkgarantie niet meer gold voor die 3 TVV zenders, is het maar logisch dat de provider de CI modules ruilt waardoor er terug kijkgarantie is. Zelf zou ik nooit willen betalen om een nieuwe module te kopen zodat ik terug zou kunnen kijken want er werd me al kijkgarantie beloofd met de vorige CI module.

Stel dat ze plots die CI+ features gaan activeren, dan valt er plots een bijzonder groot voordeel als TVV kijker weg en dat is voor mij: de vrije keuze van hardware. Ik mag er niet aan denken om plots slechts 1 soort ontvanger nog te gebruiken zoals dit bij Telenet en Proximus helaas het geval is.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met CI+ heb je nog steeds een grote hardware keuze.

De ontvanger moet alleen de CI+ norm ondersteunen.

Bepaalde functionaliteit bij sommige zenders kan wel beperkt worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me wel af, of ze die pest eigenschappen wel zullen toepassen van de ci+.

Even rondvertellen leert me dat mensen programma's opnemen om die vervelende reclame door te spoelen.

Als dit niet meer logelijk is, zullen deze dan nog een pvr huren/kopen?

Misschien zullen ze het tegen betaling toch toelaten om deze door te spoelen en gaat er een deel van dit geld naar die commercieelen.

Maar of mensen blijven geld gaan inpompen in die tv, nu met hetgeen voor onze deur staat van besparingen, ik weet het niet.

Of gaat de geschiedenis zich herhalen, dat mensen terug zullen samenkomen bij elkaar om tv te zien om kosten te besparen toen de tv uitkwam als mijn grootvader nog leefde.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...