Ga naar inhoud


Mezzo HD en Motors TV HD nieuw bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Kijk, bij mij gaat 't om een principe. Verandert de provider iets aan de beveiliging, dan is die ook verplicht om aan de klant (kosteloos) materiaal te geven/ruilen waardoor je kan blijven kijken. Er werd immers beloofd dat je kijkgarantie had met een CI module met wereldbol. Aangezien deze kijkgarantie niet meer gold voor die 3 TVV zenders, is het maar logisch dat de provider de CI modules ruilt waardoor er terug kijkgarantie is. Zelf zou ik nooit willen betalen om een nieuwe module te kopen zodat ik terug zou kunnen kijken want er werd me al kijkgarantie beloofd met de vorige CI module.

Stel dat ze plots die CI+ features gaan activeren, dan valt er plots een bijzonder groot voordeel als TVV kijker weg en dat is voor mij: de vrije keuze van hardware. Ik mag er niet aan denken om plots slechts 1 soort ontvanger nog te gebruiken zoals dit bij Telenet en Proximus helaas het geval is.

 

Lees je algemene voorwaarden eens waar je voor hebt moeten tekenen toen je een abonnement afsloot.

Als het afsluiten van je abonnement al enige tijd geleden is download je de laatste algemene voorwaarden van je provider.

Nieuwe beveiliging, als klant draai je voor de kosten op.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...