Ga naar inhoud


Mezzo HD en Motors TV HD nieuw bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Met openpli boxen is wel wat meer mogelijk. Hoe? dat mag hier niet. Zelf ontvang ik behalve MEZZO Live HD ook nog TCM HD ( met Engelse auidopit ) en veel meer. alleen zit er wel eens een freezer in. Dat is heel erg jammer. Maar wel beter dan niks.Wil graag een abonnement van b.v. CanalSat France overnmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

56 Mezzo HD TV Basic+ 19.2 11856 V 27500 3/

Hier is ie niet weg hoor.

 

Deze staat misschien nog in de zenderlijst van TVV , maar beeld ga je hierop niet krijgen.

Heb zojuist een blindscan gedaan op de 19,2°E en Mezzo komt niet meer voor op deze TP.

Nieuwe TP voor Mezzo is vanaf 25/06 ( wel gecodeerd ) :  10788 V 22000 fec 5/6

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe TP voor Mezzo is vanaf 25/06 ( wel gecodeerd ) :  10788 V 22000 fec 5/6

 

Maar het tvv Basic+ abonnement is niet geldig op dit kanaal, althans met hun zwarte module niet bekijken.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met kodi motorstv gelukkig weer te zien ;)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mezzo HD en Motors TV HD zijn twee kanalen doorgeprikt worden van het Franse Canalsat (canal+)

Vandaar wss dat deze nano 1 codering erop zit.

 

Nochtans zijn de HD kanalen van canal+ (Frankrijk) allang te openen op een enigma2 box.  Echter niet met een eigen kaart, maar met een methode die hier niet mag besproken worden.

De officiele klanten zijn dus weeral eens de dupe.

 

Het wordt tijd de methode in Oscam ingebouwd wordt.  (maar wordt er weer iets nieuws bedacht).  Alhoewel iedereen weet ondertussen dat je een illegaal abbo moet nemen om HD te kijken op een linux masjien.  Ook canal+ moet dit ondertussen wel weten.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat schreef op 02 Jul 2015 - 11:01:snapback.png

Nieuwe TP voor Mezzo is vanaf 25/06 ( wel gecodeerd ) :  10788 V 22000 fec 5/6

 

"Maar het tvv Basic+ abonnement is niet geldig op dit kanaal, althans met hun zwarte module niet bekijken."

 

 

 

 

Deze versie is voor Spaanse kijkers.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor TVV is het nu Mezzo HD

 

http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Zenderlijst_TV_VLAANDEREN.pdf

 

56 Mezzo HD TV Basic+ 19.2 11817 29700 5/6

 

Bijgewerkt op 01/07/2015

 

Canaal Digitaal

 

Frequentiegegevens Mezzo HD: ASTRA 19,2 – 11.817 - V - 29.700 - 5/6 - DVB-S2 - QPSK

Frequentiegegevens Motors TV HD: ASTRA 19,2 - 12.522 - V – 22.000 - 2/3 - DVB-S2 - 8PSK

 

Mezzo en Motors TV in HD       
Vanaf 1 juli worden de zenders Mezzo (te zien vanaf FamilieHD) en Motors TV (te zien vanaf EntertainmentHD) in HD aangeboden. De SD-versies van de zenders verdwijnen daarmee.

Ook wordt er een beveiliging op Mezzo HD en Motors TV HD geactiveerd, waardoor beide zenders vanaf 1 juli alleen nog met een Philips-/M7-satellietontvanger en het nieuwste type CI-module met het witte etiket te bekijken zijn.

Mezzo HD en Motors TV HD kunt u vanaf 1 juli alleen nog bekijken met:

- Philips DSR7121
- Philips/M7 DSR7141
- Philips DSR8121
- Philips/M7 DSR8141
- M7 SAT801
- CI-module met het witte etiket

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mezzo HD en Motors TV HD zijn twee kanalen doorgeprikt worden van het Franse Canalsat (canal+)

Vandaar wss dat deze nano 1 codering erop zit.

 

Nochtans zijn de HD kanalen van canal+ (Frankrijk) allang te openen op een enigma2 box.  Echter niet met een eigen kaart, maar met een methode die hier niet mag besproken worden.

De officiele klanten zijn dus weeral eens de dupe.

 

Het wordt tijd de methode in Oscam ingebouwd wordt.  (maar wordt er weer iets nieuws bedacht).  Alhoewel iedereen weet ondertussen dat je een illegaal abbo moet nemen om HD te kijken op een linux masjien.  Ook canal+ moet dit ondertussen wel weten.

 

Willy

 

met doscam gaat het wel volgens mij alleen is het niet openbaar Seca Nano 01 Support (private build only)

 

#############################

########### V0.25 ###########

#############################

- Fixed Segfault in CoolAPI

 

#############################

########### V0.24b ##########

#############################

- CoolAPI-Fix für neuen Apollo/Kronos-Treiber

- Nagra Merlin Support (private build only)

- Seca Nano 01 Support (private build only)

 

#############################

########### V0.23 ###########

#############################

- einige Bug-Fixes (G09 AU, V14 Freezer, diverse Kleinigkeiten...)

 

#############################

########### V0.22 ###########

#############################

- CoolAPI: Support für Kronos-Plattform hinzugefügt

- Videoguard: bestimmte EMMs werden auf Grund des Pairings automatisch geblockt (ungetestet!)

- EMU: Viaccess AU (TNTSat E1/E2) hinzugefügt

-> M-Key in SoftCam.Key wird benötigt

-> Beispiel: V D00040 M0 1A...58

 

#############################

########### V0.21 ###########

#############################

- AES-Key Parsing-Bug für Viaccess-EMU fixed (fixed TNTSat)

 

#############################

########### V0.20 ###########

#############################

- Änderungen im EMU Cache

- EMU CAIDs werden nicht mehr hinzugefügt, falls für diesen Services definiert sind

- Ratelimit-Bug fixed

- Diverse WebIf-Bugs fixed

- Memleak im WebIf fixed

- Diverse weitere kleinere Verbesserungen und Änderungen

- neuer Default für gbox_reshare = 1

 

#############################

########### V0.19 ###########

#############################

- oscam.conf, oscam.server und oscam.user wurden zu doscam.cfg vereint

-> Alle übrigen Config-Dateien wurden wie folgt umbenannt:

        doscam.dvbapi

        doscam.srvid

        doscam.services

        doscam.tiers

        doscam.guess

        doscam.whitelist

        doscam.provid

        doscam.ac

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Het wordt tijd de methode in Oscam ingebouwd wordt.  (maar wordt er weer iets nieuws bedacht).  Alhoewel iedereen weet ondertussen dat je een illegaal abbo moet nemen om HD te kijken op een linux masjien.  Ook canal+ moet dit ondertussen wel weten.

 

Willy

 

 

Die methode zit er al in sinds 10153

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Crazy Sat schreef op 02 Jul 2015 - 11:01:snapback.png

 

"Maar het tvv Basic+ abonnement is niet geldig op dit kanaal, althans met hun zwarte module niet bekijken."

 

Deze versie is voor Spaanse kijkers.

 

 

 

Daar ga ik toch niet voor verhuizen.

Maar Sprietje zit er al.

Die heeft aan aanschaf van een witte module genoeg. kan me nauwelijks voorstellen dat hij op al zijn tv's gelijktijdig naar MEZZO of Motors wil kijken.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die methode zit er al in sinds 10153

 

Ha ja, Maar dan werkt het toch niet bij mij.

Mezzo HD en Motors HD gaan niet open met mijn TVV - Basic+ abbo.

 

OSCam: 1.20-unstable_svn Build: r10656 Compiler: mipsel-oe-linux

 

Wat moet ik extra doen dan?

Doscam installeren?  Die Private builds zijn niet zomaar te verkrijgen.   En trouwens wie vertrouwd deze?

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Prawo, ik heb aan 1 witte module niet genoeg. Zowel in Nederland als in Spanje kijk ik overdag in de woonkamer naar Mezzo via het surround systeem. Als mijn vrouw avonds films zit te kijken, kijk ik Mezzo in de slaapkamer via een kleiner surround systeem. Ik heb dus wel degelijk 4 nieuwe witte CI-modules nodig.
Je denkt toch niet dat ik telkens de CI-modules ga verwisselen?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er toch echt een verschil in MEZZ-HD en MEZZO-Live HD. Die laatste heeft een andere programering. Veel vaker Live uitzendingen van Operas's en conserten, van daar die naam.Op dit moment zit er op 19,2E in DVB S op 13203V MEZZO SD Nagra in 544x576 MEZZO HD in DVB S2 op 14232V Nagra in 1440x1080 deze is dus in het C.D en ? TVV pakket neem ik aan.

Verder van DIgital+ op 10935V  MEZZO Live HD Nagra in 1920x1080 en ook bij C-Sat op 14856V idem maar dan in Viacess.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ja, Maar dan werkt het toch niet bij mij.

Mezzo HD en Motors HD gaan niet open met mijn TVV - Basic+ abbo.

 

OSCam: 1.20-unstable_svn Build: r10656 Compiler: mipsel-oe-linux

 

Wat moet ik extra doen dan?

Doscam installeren?  Die Private builds zijn niet zomaar te verkrijgen.   En trouwens wie vertrouwd deze?

 

Willy

 

wat dacht je van de juiste gegevens invullen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

......Op dit moment zit er op 19,2E in DVB S op 13203V MEZZO SD Nagra in 544x576 MEZZO HD in DVB S2 op 14232V Nagra in 1440x1080 deze is dus in het C.D en ? TVV pakket neem ik aan.

.....MEZZO Live HD Nagra in 1920x1080 en ook bij C-Sat op 14856V idem maar dan in Viacess.

???? Wat een rare frequenties allemaal

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...