Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De dag dat ik 2BE HD en Vier HD niet meer open krijg met CCcam of Oscam, dan zie ik ook geen reden meer om die club te blijven steunen. Dan vliegen ze hier buiten, die zien me nooit meer terug als klant.

Ik ga niet nog een keer geld uitgeven bovenop mijn abonnement aan zo'n stomme CI module, om minder te kunnen dan voorheen, het is al erg genoeg met die 4 sid limitering.

Dan slaan ze ons 10 jaar terug in de tijd, 1 zendertje kijken met veel geluk nog eentje opnemen, gezien de plaats waar ze die kanalen stoppen, zal er van opnemen niet veel in huis komen.

De oplossing om de CI module te omzeilen is bekend en reeds in Oscam geprogrammeerd.  Echter de benodigde key (s) om dit te activeren worden angstvallig geheim gehouden.  Het is wachten tot ze ergens uitlekken.  En dit zal vroeg of later wel gebeuren.  Maar wss met het gevolg dat M7 overgaat naar de volgende key(s).

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Als ik al deze reacties hier lees, dan vraag ik mij af, wanneer wordt er nog live gekeken? ik neem heel uitzonderlijk nog iets op, want 1 maand later heb ik het toch nog niet bekeken. Ik kijk met veel plezier live met mijn CI module in tv en moest er een voetbalkanaal bij TVV komen dan kipper ik met veel plezier Proximus tv buiten.

Geplaatst:

Een paar rechtzettingen :

De witte CI module kan VIER zenders simultaan decoderen. Uiteraard moeten die op dezelfde transponder zitten, dat is voor alle CI modules zo.

Offline decoderen gaat ook prima met een CI module. De M7 gecertificeerde ontvangers doen dat. Die hebben dus geen beperkingen qua aantal simultane opnames, want het wordt achteraf gedecrypt. Je hebt drie dagen tijd om de opname te decrypten.

De E2 ontvangers ondersteunen offline decoderen via de CI module nog niet, dat zal nog ingebouwd moeten worden.

Offline decoderen met softcam wordt wel ondersteunt, dus je kan net zo goed 100 simultane opnames maken indien je dat zou willen.

Helaas werkt offline decoderen met softcam niet op alle E2 hardware en helpt dat bovendien ook niet voor zenders die beveiligd zijn met CWOE.

Geplaatst:

Dank U voor deze rechtzettingen.

Hetgeen waar ik niet zeker van was (wat ik ook meldde) is bij deze ingevuld.

En met de M7 ontvangers heb ik geen ervaring, zodoende wist ik dat ook niet.

Maar met een CI module in een E2 ontvanger lukt het achteraf decoderen niet, wat ik dus ook vermeldde.  Dus werk aan de winkel voor de image bouwers/programmeurs

Willy

~~Rytec Team~~
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Offline decoderen gaat ook prima met een CI module. De M7 gecertificeerde ontvangers doen dat. Die hebben dus geen beperkingen qua aantal simultane opnames, want het wordt achteraf gedecrypt.

In de M7 ontvangers verloopt dit niet via de CI module.  In deze ontvangers zit geen CI module, maar zit de kaart rechstreeks in de ontvanger, een beetje vergelijkbaar met de E2 ontvangers.

Willy

~~Rytec Team~~
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

In een M7 SAT801 kunnen opnames (op USB Stick/Drive) achteraf ook bekeken worden "zonder" de kaart erin, doch altijd "enkel" met het voor opnames gebruikte M7 exemplaar. 

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

Een paar rechtzettingen :

De witte CI module kan VIER zenders simultaan decoderen. Uiteraard moeten die op dezelfde transponder zitten, dat is voor alle CI modules zo.

Offline decoderen gaat ook prima met een CI module. De M7 gecertificeerde ontvangers doen dat. Die hebben dus geen beperkingen qua aantal simultane opnames, want het wordt achteraf gedecrypt. Je hebt drie dagen tijd om de opname te decrypten.

De E2 ontvangers ondersteunen offline decoderen via de CI module nog niet, dat zal nog ingebouwd moeten worden.

Offline decoderen met softcam wordt wel ondersteunt, dus je kan net zo goed 100 simultane opnames maken indien je dat zou willen.

Helaas werkt offline decoderen met softcam niet op alle E2 hardware en helpt dat bovendien ook niet voor zenders die beveiligd zijn met CWOE.

Thx Redneck, duidelijke taal.

Geplaatst:

In de M7 ontvangers verloopt dit niet via de CI module.  In deze ontvangers zit geen CI module, maar zit de kaart rechstreeks in de ontvanger, een beetje vergelijkbaar met de E2 ontvangers.

Ik had het dan ook niet over M7 ontvangers, maar over M7 gecertificeerde ontvangers ;)

Geplaatst:

Heeft iemand al TVV gebeld en gevraagd of deze net als CD een gratis witte module stuurt?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.

Geplaatst:

Ik heb op 10/07 naar TVV gebeld met het verzoek mijn 3 "wereldbol" CI modules om te ruilen voor witte exemplaren omdat ik Motors TV, beschikbaar in mijn "Basic" abonnement, niet meer kon bekijken (ik hen 6 kaarten op mijn abo.)

Na wat aandringen, eerst was het "we hebben technische problemen gehad...", werd mij toegezegd dat ik de 3 modules kon omruilen in een van hun service centers waarvoor de opdracht werd aangemaakt.

Naar mij toesturen en ik na ontvangst de 3 oude terugsturen zoals CD schijnbaar doet kon niet bij TVV.

Ik heb dan, om mij een onnodige verplaatsing te besparen, dat service center gecontacteerd om te vragen of hij 3 modules op voorraad had wat niet het geval bleek te zijn, hij zou TVV contacteren om te zien hoe dit kon opgelost worden en mij terugbellen; nog niets gehoord...

Ik mis dus Motors TV,waar ik voor betaal, al een 2- tal weken en heb nog geen zicht op een oplossing. Tja, typisch TVV zeker...

Groeten, Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Geplaatst: (aangepast)

In 1 woord "ongeloofelijk" !!!!

TVV verdient zeker niet de award voor "firma van het jaar".

Begrijp niet goed hoe men het zich kan permitteren om klanten werkelijk buiten schot te zetten, om de haverklap wijzigingen door te voeren, slecht te communiceren, beschikken over een helpdesk met medewerkers die van "toeten of blazen" weten en voornamelijk klanten te behandelen als "domme onnozelaars". Zij werken duidelijk zoals veel andere firma's waar klanten eigenlijk weinig waard zijn, maar wel hun geld. Dankbaarheid als je al heel veel jaren klant bent is onbestaande. Een verschijnsel van onze huidige maatschappij waar alles draait om geld en meer en meer winst. Dan is men verbaasd dat er economische en andere crisissen ontstaan en landen in de problemen komen (wat men/Europa vooraf echt niet had kunnen zien aankomen !!! ). 

Heb gemerkt dat TVV een paar dagen geleden mijn  € 274,80 voor het komende jaar heeft afgehouden (domicilie) en dat net op mijn verjaardag.

Waar is de tijd dat je TV-signalen uit de lucht of uit de kabel plukte, mits diverse versterkers diverse TV's van signaal kon voorzien en via videorecorders alles kon opnemen?

aangepast door w8andc

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Geplaatst:

In 1 woord "ongeloofelijk" !!!!

TVV verdient zeker niet de award voor "firma van het jaar".

Begrijp niet goed hoe men het zich kan permitteren om klanten werkelijk buiten schot te zetten, om de haverklap wijzigingen door te voeren, slecht te communiceren, beschikken over een helpdesk met medewerkers die van "toeten of blazen" weten en voornamelijk klanten te behandelen als "domme onnozelaars". Zij werken duidelijk zoals veel andere firma's waar klanten eigenlijk weinig waard zijn, maar wel hun geld. Dankbaarheid als je al heel veel jaren klant bent is onbestaande. Een verschijnsel van onze huidige maatschappij waar alles draait om geld en meer en meer winst. Dan is men verbaasd dat er economische en andere crisissen ontstaan en landen in de problemen komen (wat men/Europa vooraf echt niet had kunnen zien aankomen !!! ). 

Heb gemerkt dat TVV een paar dagen geleden mijn  € 274,80 voor het komende jaar heeft afgehouden (domicilie) en dat net op mijn verjaardag.

Waar is de tijd dat je TV-signalen uit de lucht of uit de kabel plukte, mits diverse versterkers diverse TV's van signaal kon voorzien en via videorecorders alles kon opnemen?

Kun je bij TVV geen maandelijkse domiciliëring nemen?

Geplaatst: (aangepast)

@astro iris

Waarschijnlijk wel.

Maar dat is zo'n 7 a 8 jaren geleden geregeld toen er nog geen vuiltje aan de lucht was en wij heel blij mochten zijn dat er een satelliet-provider voor Vlaanderen beschikbaar kwam.

Dit heb ik tot nu toe nog nooit gewijzigd.

aangepast door w8andc

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Geplaatst:

ik heb al sinds begin dat ik werk met overschrijving en het zelf manueel betaal,

ze sturen elke keer papieren bij voor domiciliëring maar doe het altijd manueel,

zo kunnen ze niet dingen afschrijven zonder dat je er van weet.

maar ze zijn de enige niet in belgie,

telenet en proximus durven dit ook doen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...