Ga naar inhoud


Hoe MezzoHD en MotorsTV HD openen?


Aanbevolen berichten

Na een telefoontje met iemand 1.500 Km ver, net gehoord, dat die extra beveiliging enkel de eerlijke abonnee treft, en in feite dus de verkeerde doelgroep  :( .

Daar denken ze al niet meer aan cs, maar zijn ze naar de volgende stap toe.

Ik ben benieuwd, hoe ze daar op zullen reageren? :confused:

ontvanger koppelen aan tv met bepaalde code's? :confused:

Of gaan ze het zo ver drijven, dat ze ook nog eens een retourkanaal zullen eisen? :confused:

Is het nu seca, irdeto, nagra conax, met of zonder softcam met of zonder extra beveiliging, het blijft (verlopig???) een kat en muis spel:

post-40019-0-83173700-1437080895.jpg

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Die zijn bij ons (behalve sport) maandelijks opzegbaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet, een moderator heeft ook een mening en als die zijn mening wil spuien kan dat ook in een discussie.

dan toch maar een reactie van mij, op de vervolg kommentaren

daar het sowieso niet de moderatoren betrof in mijn bericht #37

Omdat MEN met speculaas en meningen over een en ander wilt discuteren, met de haren erbij gesleept, echter de vraag niet wordt beantwoord.

Sterker nog, speculatief zou men een off topic bericht kunnen starten en avondvullende citaten schrijven over het waarom.

In dit topic is de vraag is echter HOE!

aangepast door Tonskidutch

Think For A Minute

The Housemartins

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...