Sverige Geplaatst: 10 november 2015 Geplaatst: 10 november 2015 Dat Zwitserse jaartje is interessant Ik heb dat vroeger ook nog gehad... maar ben er mee gestopt omdat het verlengen/venieuwen te duur werd en er niet zó veel extra's te zien was dan ik al op de DE/AT zenders heb. Ik ben benieuwd als je het hebt, en wat je bevindingen zijn... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Prawo Geplaatst: 10 november 2015 Auteur Geplaatst: 10 november 2015 Weet je toevallig na welke periode verlengen aan de orde is? Dan kan ik dat afstemmen met degene die het kaartje gaat bestellen. Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Sverige Geplaatst: 10 november 2015 Geplaatst: 10 november 2015 Weet je toevallig na welke periode verlengen aan de orde is? Dan kan ik dat afstemmen met degene die het kaartje gaat bestellen. Destijds was er geen exacte tijd vastgesteld.... mijn kaart heeft ruim 5 jaar gewerkt... Dat was in 1998. Al weer erg lang geleden. Ik heb het op de website nog even nagezocht voor je... en het is nog steeds zo... Wie lange ist die Sat-Access-Karte gültig? Grundsätzlich hat die Karte kein festes Ablaufdatum. Aufgrund der technologischen Weiterentwicklung kann es aber durchaus sein, dass sie im Laufe der Nutzungszeit ersetzt werden muss. Dies kann unter Umständen für Sie kostenpflichtig sein. bron: https://www.broadcast.ch/faq_DVBS.aspx Het is dus zaak om een zo nieuw mogelijke versie van de kaart te hebben... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Prawo Geplaatst: 15 november 2015 Auteur Geplaatst: 15 november 2015 bron: https://www.broadcast.ch/faq_DVBS.aspx Het is dus zaak om een zo nieuw mogelijke versie van de kaart te hebben... De kaart is van een maand of twee-drie geleden. Dan kan ik denk ik nog wel even vooruit. Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Prawo Geplaatst: 3 januari 2016 Auteur Geplaatst: 3 januari 2016 Ik ga er ook vanuit dat de kaart het gewoon zal doen in die conax module. Bij mij deed hij het ook in een willekeurige conax module Het blijkt dat de Zweedse kaart het gewoon doet in zowel een nieuwe Conax module als een oude uit begin deze eeuw die ik ook voor Digitenne gebruik (had dat nog niet eerder geprobeerd). Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen