Ga naar inhoud


9602 geen beeld met magic


Gast

Aanbevolen berichten

ik ben sinds kort in het bezit van ee magic module versie 1.02 heb daar netjes pentacrypt in geladen steeds de nieuwste files in de funcard 4 deze in mijn nokia 9602 geplaatst maar het probleem is nu dat ik op verschillende zenders geen beeld krijg en wel geluid dit is op bijv eurosport en de kioskqe ( k) zenders de duitsers en hollands pakket werken verders prima de nieuwste settings geladen en de decoder ook zelf laten zoeken maar niet wie weet raad

Link naar reactie
Delen op andere sites


betse megafred ik heb een nokia 9602 daar heb ik in gezet dvb 2000 beta 8 ik heb een magic module 1.02 voorzien van pentacrypt 1.05 ( 1.07 werkte niet )

heb verschillende settings en files geprobeerd maar niets werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De magic module is een probleem met dvb 2000, het beste werkt hij nog met de NoOneManIt 1.2 versie.

Dan gaat bijna alles open behalve als je magic 1.01 hardware hebt dan heb je geen geluid op de nederlandse zenders.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nokia9600 is CI en geen CAM. De 9600 verbouwen tot een 9500/9200 met DVB en patches heeft een negatief resultaat op de 9600 met MM CI.

 

Mijn verwachtingen werden pas waar met orginele software en is sindsdien nooit meer vervangen hoeven worden. De Magic-module werkt veruit het beste met CI3.1 en de 106 bootloader.(nokia.com) Deze combinatie zet de Nokia 9600 bovenaan aan de toplist met de MM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...