hanb Geplaatst: 7 oktober 2002 Geplaatst: 7 oktober 2002 Is er een programmeur onder u, die mij zou kunnen helpen met een klein programmaatje in Microsoft Access. Een database update module, dmv barcode reader (keyboard simulatie) te gebruiken voor registratie van ingaande en uitgaande personen op een event. Hoewel ik vroeger programmeerde, weet ik te weinig van access en VB om conditionele procedures te schrijven. Stuur even een PM, zodat ik telefonisch contact kan opnemen. Beter 1 schotels aan de muur dan 10 in de lucht, Heb twee maal M7 en Dreambox800, schotel met quad duoblok
hanb Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2002 Is er niemand op dit board die in access goed kent? Beter 1 schotels aan de muur dan 10 in de lucht, Heb twee maal M7 en Dreambox800, schotel met quad duoblok
Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Ik weet wel iets van Access, en ben bezig geweest een videodatabase te maken ook op basis van een barcode reader. Doch ik ben er niet goed genoeg in om dat te maken wat jij wil en programmeren met VB in access kan ik ook niet. Wel kan ik je eventueel wel aan een fontje helpen voor barcodelezers ofzoiets.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen